اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی وعده‌ها را می‌گذارد و می‌رود؛

معتمدیان قصد رفتن کرد/ وعده‌ها روی هوا ماند

معتمدیان قصد رفتن کرد/ وعده‌ها روی هوا ماند
معتمدیان خواستار رفتن از خراسان جنوبی و حضور در منصبی بالاتر است و قرار است مردم خراسان جنوبی را با وعده‌هایش تنها بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان که از آذرماه 1397 استاندار خراسان جنوبی شد، سفرهای متعددی به نقاط مختلف استان داشت و همواره تصاویر زیادی از وی در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

معتمدیان در سفرهایش وعده‌هایی می‌داد اما مهم‌ترین قسمت این وعده‌ها، زمان‌داربودن آن، به‌گونه‌ای که حتی بیش از عمر دولت دوزادهم بود.

,

با بررسی مصوبات سفرهای استاندار در گزارش اخیری که خاورستان منتشر کرد و گلایه‌هایی که مردم برخی شهرستان‌ها داشتند، مشخص شد اعتبارات اجرای مصوبات این سفرها از محل اعتبارات سالانه آن شهرستان است و قرار نیست اعتبار جدیدی صرف اجرای مصوبات شود و حتی بیشتر مصوبات نیز، اقداماتی است که قرار بود در همان شهرستان انجام شود.

,

با این وجود، فرمانداران به میدان آمده و همواره از اجرای بیش از 80 یا 90 درصد مصوبات سفرهای معتمدیان به آن شهرستان خبر می‌دادند اما هیچ‌گاه جزئیات مصوبات و حتی این‌که آیا مصوباتی جدا از برنامه‌های شهرستان بوده و همچنین محل تأمین اعتبار آن، سخنی به میان نمی‌آمد.

,

اکنون که سال آخر دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی است و زمان اجرای مصوبات و وعده‌ها و پاسخ‌گویی مسئولان، به یکباره معتمدیان قصد خروج از استان خراسان جنوبی را کرده تا بتواند در منصبی بالاتر حضور داشته باشد.

,

شاید خراسان جنوبی پله‌ای برای پرش به مناصب بالاتر است اما آن‌چه برای مردم این استان کم‌برخوردار می‌ماند، وعده‌های استاندار است که مشخص نیست چه سرنوشتی خواهد داشت و در این خصوص، معتمدیان چه پاسخی به مردم خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه