اخبار داغ

مدیرعامل آب منطقه ای البرز مطرح کرد؛

تیغ 8 هزار و 400 چاه غیرمجاز بر گلوی البرز

تیغ 8 هزار و 400 چاه غیرمجاز بر گلوی البرز
داوود نجفیان گفت: با توجه به اینکه 80 درصد آب استان البرز از طریق منابع زیرزمینی تامین می شود در صورت برداشت های غیر اصولی برای تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان با مشکل مواجه خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل آب منطقه ای البرز سه شنبه 7 مرداد به نشست برخی مناطق استان در اثر مصرف بی رویه آب اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: مسدود کردن چاه های غیر مجاز در البرز تنها چاره برای پیشگیری از فاجعه و جلوگیری از برداشت غیر اصولی آب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
داوود نجفیان به وجود 8 هزار و 400 چاه غیرمجاز در استان البرز اشاره کرد و افزود: دو سد طالقان و کرج تقریبا پر شده اند و در راستای پیشگیری از فعالیت چاه های غیر مجاز از سال گذشته تعدادی از چاه ها را پر کرده ایم و این وضعیت علی رغم شرایط کرونایی همجنان ادامه دارد.
,
 
,
وی ضمانت آب منطقه ای البرز برای تامین آب شهروندان را در گرو انسداد چاه های غیر مجاز دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه 80 درصد آب استان از طریق منابع زیرزمینی تامین می شود در صورت برداشت های غیر اصولی برای تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان با مشکل مواجه خواهیم شد.
,
 
,
نجفیان در خاتمه اولویت انسداد را با چاه هایی دانست که برداشت آب از آنها با دبی بالا صورت می گیرد و تصریح کرد: نصب کنتور هوشمند روی چاه های مجاز اقدام دیگری است که آب منطقه ای البرز برای جلوگیری از فاجعه در دستور کار دارد و اگر دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند چشم انداز خوبی می توان پیش بینی کرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه