اخبار داغ

اقامه نماز عید قربان در مصلای شهر بهار

اقامه نماز عید قربان در مصلای شهر بهار
با توجه به اعلام شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار و وضعیت رو به بهبود شهرستان در بیماری کرونا نماز عید قربان و قرائت دعای عرفه در بهار برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در شرایطی که اکثر شهرهای استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند، شهر بهار به وضعیت زرد تغییر حالت داده که نشان از رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهر است، لذا بنا به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در شهرهایی که وضعیت زرد دارند نماز جماعت، نماز جمعه و همچنین نماز عید قربان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شورای هیئات مذهبی طی اطلاعیه ای از برگزاری نماز عید قربان در روز جمعه ۱۰ مرداد راس ساعت ۸ صبح در مصلای شهر بهار خبر داده است.

,

همچنین امسال دعای عرفه نیز در روز پنج شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ در مصلای شهر بهار برگزار می شود، هر ساله این مراسم در مزار شهدا و حرم آیت الله بهاری برگزار می شد که به علت رعایت فاصله اجتماعی امسال این مراسم در مصلای شهر بهار خواهد بود.

,

در اطلاعیه هایی که در این باره از سوی ستاد اقامه نماز و شورای هیئات مذهبی صادر شده بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان در مراسم و نماز همچون استفاده از مهر، تسبیح، کتاب شخصی و ماسک تاکید شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه