اخبار داغ

برگزاری دعای عرفه در اصفهان در هاله ای از ابهام؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان: تصمیم نهایی در جلسه عصر امروز گرفته می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان: تصمیم نهایی در جلسه عصر امروز گرفته می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:تصمیم قطعی برای برگزاری و یا عدم برگزاری مراسم دعای عرفه در اصفهان تا عصر امروز مشخص می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت ‌الاسلام رحمت ‌الله اروجی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص برگزاری دعای عرفه در اصفهان اظهار کرد: مصوبه هفته گذشته ستاد کرونا بر این منوال بود که کلیه مناطقی که وضعیت قرمز نباشد مراسم پر فیض دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی و در فضای باز می توان برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هفته گذشته که این مصوب ابلاغ شد، خوانسار تنها منطقه ای بود که در وضعیت قرمز قرار داشت؛ روز گذشته اصفهان و چند شهر دیگر استان هم در وضعیت قرمز قرار گرفت.
,
 
,
وی افزود: روز گذشته اصفهان در وضعیت قرمز قرار گرفته که ممکن است که امروز و فردا وضعیت بهبود پیدا کند.
,
 
,
حجت ‌الاسلام اروجی با بیان اینکه مراسم های شاخصی که در اصفهان و دیگر شهر ها قرار بود برگزار شود، اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا اعلام کرد که مراسم های محرم حتی در شهرهای نارنجی و قرمز هم برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی اضافه کرد: دوستان می گویند که اگر قرار است که برنامه های محرم برگزار شود، با رعایت دستورالعمل ها را در دعای عرفه بهتر می توانیم برگزار کنیم.
,
 
,
مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: برخی از شهرها مانند تهران که در وضعیت قرمز قرار دارد، تبلیغ و اطلاعیه های برگزاری مراسم عرفه در سطح شهر و حتی تلویزیون منشر شده است.
,
 
,
وی در پایان گفت: تصمیم قطعی برای برگزاری و یا عدم برگزاری مراسم دعای عرفه در اصفهان تا عصر امروز مشخص می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه