اخبار داغ

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس؛

پارادایم های ناکارآمد و مدیران کم بهره کنار گذاشته شوند

پارادایم های ناکارآمد و مدیران کم بهره کنار گذاشته شوند
عباس زاده نماینده مردم مشگین شهر در مجلس با بیان اینکه حل مسائل اقتصادی باید در اولویت کاری مسئولان کشور قرارگیرد به پژوهش محور کردن برنامه های خرد و کلان اشاره کرد و گفت: تنها در صورتی می توان آینده پیش رو را اصلاح کرد که بتوان کشور را در مسیر علمی سازی و مردمی سازی مدیریت کشور هدایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس زاده مشگینی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و با بیان اینکه مسائل حوزه امنیت کشور امروز در گرو مسائل حوزه اقتصادی است گفت: ساماندهی مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم امروز در اولویت کاری مسئولان کشور باید قرار گیرد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه هم اکنون 16میلیون بی کار در کشور وجود دارد گفت: عمده شاغلان نیز در شغل های غیر مولد مشغول هستند.

,

عباس زاده به صنعت کشاورزی کشور اشاره کرد و گفت: اگر بودجه اجرایی جهاد کشاورزی به صنعت کشاورزی تزریق شود، این صنعت را متحول می کند، چراکه اشتغال های غیر مولد شغل های کوتاه مدتی هستند که نهایتا به بی کاری منتهی می شوند ولی شغل های مولد پایدار هستند.

,

وی با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور ظرف یکسال و یا دو سال برطرف شدنی نیست گفت: انتظار حل مشکلات به سرعت و در دوره 4 ساله مجلس نیز انتظار غیر کارشناسی شده است چراکه وضعیت موجود محصول ده ها سال تصمیم گیری، برنامه نویسی، بودجه بندی سالانه است که امثال ما آن ها را طرح ریزی، مصوب و اجرا  کردند.

,

این نماینده مجلس فشارهای خارجی بر کشور را نیز حاصل مدیریت مسئولان عنوان کرد و گفت: در جریان انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 کاندیداها برای اخذ رأی از بیان هر حقیقتی دریغ نکردند بطوریکه با پاشنه اشیل قرار دادن تحریم ها، دشمنان را بر انجام این نقشه دقیق تر کردند و اتفاقات کنونی حاکم بر کشور را رقم زدند.

,

وی در پایان سخنان خود به پژوهش محور  کردن برنامه ها و مشارکت مرذمی در امورات کشور تاکید کرد و گفت: تنها در صورتی می توان آینده پیش رو را اصلاح کرد که بتوان کشور را در مسیر علمی سازی و مردمی سازی مدیریت کشور هدایت کرد.

,

عباس زاده خواستار تغییر پارادایم های ناکارآمد در کشور شد و گفت: در این راستا باید افراد و مدیران ناکارآمد و کم کارآمد نیز از پشت میزها کنار گذاشته شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه