اخبار داغ

برای نجات بیماران کرونایی؛

یزدی‌ها در اهدای «پلاسمای خون» هم پیشرو باشند

یزدی‌ها در اهدای «پلاسمای خون» هم پیشرو باشند
مدیرکل انتقال خون استان یزد گفت:امیدواریم همانگونه که مردم استان یزد با استمرار، در اهدای خون پیشرو هستند، در اهدای پلاسمای خون نیز پیشرو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقی تقوایی مدیرکل انتقال خون استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با تبریک قرار گرفتن در آستانه اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: استان یزد در زمینه اهدای خون همیشه در کشور پیشرو بوده است و بی شک این موضوع به همت مردم نوع دوست یزد برمی گردد که بدون هیچ چشم داشتی اقدام به اهدای خون می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

تقوایی با اشاره به اینکه در ارائه آمار اهدای خون سرمان در کشور بلند است افزود: امیدواریم همانگونه که مردم استان یزد با استمرار، در اهدای خون پیشرو هستند، در اهدای پلاسمای خون نیز پیشرو باشند.

,

وی ادامه داذ: افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند و یک ماه از بهبودی آن ها می گذرد برای نجات جان همشهریان خودشان که اکنون در تخت بیمارستان ها بستری و نیازمند پلاسما هستند اقدام کنند.

,

مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به تلاش شبانه روزی در سازمان انتقال خون یزد تصریح کرد: همکاران من در سازمان انتقال خون حتی در شرایط کرونایی هم از فعالیت خود نه تنها کم نکرده اند که شبانه روزی در تلاش هستند نیاز بیماران را در بخش خون، پلاسما و پلاکت تامین کنند و افتخار می کنیم که نیاز صد در صدی همه بیمارستان ها را تامین کرده ایم.

,

تقواییی عنوان کرد: این اطمینان را به هم استانی های می دهیم که در شرایط کاملا بهداشتی و رعایت همه پروتکل های بهداشتی کار خونگیری و دریافت پلاسما انجام می شود و مردم با همت یزد اصلا دغدغه تامین این شرایط را نداشته باشند.

,

وی با اشاره به آیه « وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً» اذعان کرد: اهدای خون یعنی شراکت در نجات جان همنوعان و هرکسی در این امر مشارکت داشته باشد مطمئنا خداوند در جای خود به زندگی و نسل این عزیزان برکت خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه