اخبار داغ

شب گذشته اتفاق افتاد

توقف شهید قندی یزد و از بین رفتن 2 امتیاز حساس در خانه

توقف شهید قندی یزد و از بین رفتن 2 امتیاز حساس در خانه
تیم فوتبال شهید قندی یزد در هفته بیست و سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی به تساوی یک‌بریک دست‌یافت که در این دیدار میزبان این تیم بود و 2 امتیاز حساس را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، شب گذشته و در بازی هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور رقابت بین تیم‌های شهید قندی و مس نوین کرمان در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این بازی حساس که به علت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد، رقابت دو تیم با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید و تیم شهید قندی یزد نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند.

,

نیمه نخست دیدار تیم‌های شهید قندی و مس نوین کرمان بدون گل به پایان رسید و مهمترین اتفاق این نیمه را می‌توان اخراج طاهرالقلب مربی دروازه بان‌های شهید قندی به دلیل اعتراض به داور دانست.

,

در نیمه دوم این تیم مس نوین کرمان بود که در دقیقه 53 و از روی ضربه ارسالی از نقطه کرنر توانست گل نخست را به ثبت برساند.

,

پس‌ازآن تیم شهید قندی عزم خود را برای زدن گل تساوی جزم کرد و بلافاصله پس از دریافت گل، یک پنالتی به دست آورد که این موقعیت عالی توسط شفیعی پور از دست رفت.

,

درنهایت تلاش‌های شهید قندی یزد به ثمر نشست و در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم، حسن نیازی موفق به زدن گل برای تیم میزبان شد تا درنهایت این بازی با نتیجه یک‌بریک به اتمام برسد.

,

با توجه به صدرنشینی شهید قندی و هفته‌های پایانی این رقابت‌ها، این تیم می‌توانست از این موقعیت برای استحکام در صدر جدول و نزدیک شدن به صعود امیدوار باشد که نتوانست از آن استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه