اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

طرح شهردار مدرسه در مدارس استان کرمان اجرایی می شود

طرح شهردار مدرسه در مدارس استان کرمان اجرایی می شود
احمد اسکندری نسب گفت: طرح شهردار مدرسه در مدارس استان به صورت مجازی از بستر شبکه شاد اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز مهران عالم زاده شهردار کرمان در راستای اجرایی نمودن طرح های شهردار مدرسه و شهر دوستدار کودک با احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه خانواده، دوستان، محله و مدرسه چهار محور ارتباطی مهم و اساسی برای کودکان هستند از  انتخاب شهر کرمان به عنوان شهر دوستدار کودک و مدارس استان به عنوان مدارس دوستدار کودک خبر داد.
اسکندری نسب از اجرای طرح شهردار مدرسه در مدارس استان خبر داد و  تجربه مدیریت شهری توسط دانش آموزان را از مهمترین اهداف این طرح دانست.

,
,

وی گفت: برنامه سواد شهروندی در مدارس استان با آموزش مدیریت شهری، آتش نشانی، پسماند و حقوق شهروندی نیز اجرا می شود.
احمد اسکندری نسب ضمن سخنانی به اهمیت توجه به دوره کودکی گفت: سرمایه گذاری و فرهنگسازی  در دوره کودکی لازمه تربیت افرادی مطالبه گر، پرسشگر، خلاق و پویا است.

,
,

مهران عالم زاده شهردار کرمان نیز در این دیدار گفت: از ۱۱۲ شهر متقاضی اجرای طرح دوستدار کودک، ۱۲ شهر به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده اند که شهر کرمان یکی از آنهاست.

,

وی با بیان اینکه همه ی کودکان فرزند ما هستند خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری آموزش و پرورش نقش موثری در اجرای اثر بخشی و موثر این طرح دارد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه