اخبار داغ

اهدای کمک های مومنانه به مناسبت عید قربان در نهاوند

اهدای کمک های مومنانه به مناسبت عید قربان در نهاوند
به مناسبت اعیاد قربان و غدیر مرحله جدیدی از اهدای کمک‌های مومنانه به نیازمندان در شهرستان نهاوند انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر‌همدان؛ با توجه به نزدیک شدن به اعیاد بزرگ قربان و غدیر و فرارسیدن ماه محرم مرحله جدیدی از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر‌همدان,

در مرحله اول اجرای رزمایش کمک های مومنانه مردم نهاوند با همکاری سپاه و بسیج شهرستان و با همت خیرین و ادارات مختلف صحنه های زیبایی از کمک به نیازمندان را خلق کردند.

,

, ,

در ایام پیش رو در چند مرحله کمک های مومنانه خیرین بین نیازمندان توزیع می‌شود و با توجه به فرارسیدن عید قربان توزیع بسته های گوشت قربانی در دستور کار قرار دارد.

,

 

, ,

با کمک خیرین یکی از پاساژهای نهاوند و با همکاری پایگاه بسیج اباصالح(عج) تعدادی لباس و پوشاک بین نیازمندان این پایگاه توزیع شد.

,

همچنین پایگاه علمی حضرت زکیه با همکاری سپاه شهرستان نهاوند نیز تعدادی بسته لوازم التحریر را توسط خیرین خریداری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

,

, ,

همچنین این پایگاه ۹ بسته معیشتی را پس از شناسایی خانواده های نیازمند به مناسبت عید قربان بین آنها توزیع کرد.

,

خیرین پایگاه زینبیه این شهرستان نیز ۱۲ بسته غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، سویا ماکارونی و قند را بین نیازمندان این پایگاه تقسیم کرد.

,

, ,

همچنین با کمک جهادگران قرارگاه شهید امیدی نهاوند چند سبد کالا بین نیازمندان منطقه پای قلعه توزیع شد.

,

همچنین چندین خانواده توسط پایگاه جهادی شهید ناصری در مناطق پای قلعه، شیخ منصور و دوخواهران نهاوند شناسایی شده اند که با توجه به وضعیت آنها با همکاری خیرین تلاش می شود ماهانه حمایت شوند.

,

, ,

در ایام عید غدیر و ماه محرم نیز با توجه به شرایط کرونایی و پیش بینی اینکه نذورات به سمت کمک به نیازمندان سوق داده شود، مراحل دیگری از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه