اخبار داغ

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد:

ناوگان حمل ونقل عمومی به سیستم الکترونیکی تجهیز می‌شود/اعطای تسهیلات کرونایی به تاکسیرانان

ناوگان حمل ونقل عمومی به سیستم الکترونیکی تجهیز می‌شود/اعطای تسهیلات کرونایی به تاکسیرانان
ارمغان، رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به نصب اپلیکیشن کیو آر بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی خرم‌آباد به سیستم الکترونیکی تجهیز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ارمغان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: مرحله نخست هوشمند سازی حمل ونقل عمومی و خدمات پرداخت الکترونیک با نصب اپلیکیشن کیوآر کد در تاکسی‌ها آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای جامعه توسعه یافته ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در همه حوزه‌ها است افزود: متقاضیانی که قصد دارند از تسهیلات بانکی کسب وکار‌های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند با توجه به فرصت بسیار محدود با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا کافی‍نت‌ها نسبت به ثبت اطلاعات درخواستی خود اقدام کنند.

,

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان تاکسی عنوان کرد: مبلغ تسهیلات بانکی برای رانندگان تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی شش میلیون تومان با بازپرداخت ۲۴ماهه با نرخ سود ۱۲درصد و ارائه ضمانت سفته به مبلغ ۱٫۵برابر اصل و سود تسهیلات است، باز پرداخت آن پس از یک دوره سه ماهه تنفس شروع و از مهرماه امسال از طرف بانک‌های عامل دریافت می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام و ساماندهی رانندگان و ناوگان حمل و نقل بار راه اندازی شده است تصریح کرد: مالکان ناوگان حمل و نقل باید در سامانه ثبت و شماره رهگیری دریافت کنند؛ این طرح از ابتدای سال ۹۸ آغاز شده و پروانه فعالیت برای خودروهای دیزلی هزار و۸۱ فقره، وانت بار بنزینی ۹۰۰ فقره و اتوبوس‌های درون شهری و بر‌ون شهری ۱۲۲ فقره، مینی بوس های درون شهری ۱۱۰ فقره و آمبولانس ۲۰ فقره پروانه فعالیت صادر شده است.

,

ارمغان گفت: برای ناوگان حمل و نقل باری که پروانه فعالیت از سامانه حمل و نقل بار و مسافر شهردای خرم آباد دریافت کرده اند واریز سهمیه افزایشی در کارت بانکی تا سقف ۲۲۵ هزار تومان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه