اخبار داغ

ذوالنور:

هیچ ارتباطی بین جمهوری اسلامی و آمریکا صورت نخواهد گرفت/ برخی‌ها می‌خواهند ایران برده آمریکا باشد

هیچ ارتباطی بین جمهوری اسلامی و آمریکا صورت نخواهد گرفت/ برخی‌ها می‌خواهند ایران برده آمریکا باشد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هرگز دنبال مذاکره با آمریکا نبوده و نیست چون مذاکره با آمریکا نفعی برای ایران ندارد، گفت: چند گروه مایل به مذاکره با آمریکا هستند ازجمله گروهی که نگاهش از موضع عزت و افتخار نیست این افراد خودکم‌بین هستند و حقارت و بندگی را برای جمهوری اسلامی می‌خواهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم با کشور آمریکا هم مشکلی نداریم و حتی فرمودند با دولت آمریکا هم مشکلی نداریم مشکل ما با خوی استکباری دولتمردان آمریکا است.

وی بیان کرد: تا زمانی که این خوی استبدادی، استکباری، زورگویی و قلدری حاکم باشد هر عقلی و منطق درستی می پذیرد که مذاکره به نفع جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست زیرا وقتی موضع برابر نباشد و سطح در مذاکرات برابر نباشد و حقوق متقابل در مذاکرات مدنظر نباشد قطعاً بازنده خواهیم بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: تا زمانی که این خوی استکباری آمریکایی‌ها برطرف نشده مذاکره سودی برای ما ندارد و به ضرر مردم ایران است رهبر معظم انقلاب زمانی این مسئله را بیان کردند فرد قلدر، زورگو و بی منطقی مانند ترامپ روی کار نبود اکنون که ترامپ یک فرد فاسد تمامیت خواه قلچماق و زورگو بر آمریکا حاکم است طبیعتاً شرایط مذاکره بسیار سخت تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,
,
, .,
,
, .,


هیچ ارتباطی بین جمهوری اسلامی و آمریکا صورت نخواهد گرفت

,
, هیچ ارتباطی بین جمهوری اسلامی و آمریکا صورت نخواهد گرفت,



ذوالنور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هرگز دنبال مذاکره با آمریکا نبوده و نیست چون مذاکره با آمریکا نفعی برای ایران ندارد اما اگر آمریکایی‌ها سر عقل آمدند و خسارت هایی که به ملت ایران وارد کردند را جبران کردند و مثل بقیه کشورها شدند از موضع انسانیت و رعایت منافع ملت ایران وارد عرصه شدند و به برجام بازگشتند و همه تحریم ها علیه ملت ایران را لغو کردند و حقوق ضایع شده ملت ایران را دادند آن وقت این مسئله توسط مسئولین قابل بررسی است.
 

,
,
, .,
,


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این صورت مسئولین نظام بررسی خواهند کرد آیا مذاکره با آمریکا قابل انجام است یا نه اما ما یقین داریم که طبع استکبار هرگز عدالت، انصاف و انسانیت نیست و تا زمانی که این ها بر مواضع استکباری خودشان هستند طبیعی است که هیچ ارتباطی بین جمهوری اسلامی و آمریکا صورت نخواهد گرفت.

,
, .,


آمریکا محور اصلی خصومت علیه ملت ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سؤال که عده‌ای در داخل با وجود خوی استکباری آمریکا مدام از مذاکره با آمریکا سخن می گویند علت چیست؟ تصریح کرد: افرادی که از مذاکره با آمریکا سخن می‌گویند چند گروه هستند یک گروه افراد بی تحلیلی هستند که شناخت کافی روی دشمن و طرف مقابل ندارند این‌ها آمریکا را مانند دیگر کشورهایی که به دنبال تعامل دو طرف هستند می بینند در صورتی که آمریکایی‌ها محور اصلی خصومت علیه ملت ایران هستند خصومتشان نیز غفلت و سو تفاهم نیست بلکه آگاهانه و تعمدی است.

وی بیان داشت: گروه دیگری که در خصوص مذاکره با آمریکا صحبت هایی را بیان می کنند خوش‌بین و خوش باور هستند، گروه سوم افرادی هستند که برای شان بردگی و بندگی جمهوری اسلامی و وابستگی برایشان مهم نیست و مانند برخی از کشورها مثل عربستان سعودی که طوق و افسار بندگی به گردن دارند نگاهشان به جمهوری اسلامی چنین نگاهی است و نگاه آن ها از موضع عزت و افتخار نیست این افراد خود کم بین هستند و حقارت و بندگی را برای جمهوری اسلامی می خواهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: گروه دیگری نیز هستند که معتقد به مذاکره با آمریکا هستند این افراد دلداده نظام غرب و آمریکا هستند قبله دل این افراد آمریکا و می خواهند اتفاقی که مدنظر خودشان است رخ دهد و این‌ها به آن مطلوب خودشان که زندگی و فرهنگ غربی است دست پیدا کنند.

,
, آمریکا محور اصلی خصومت علیه ملت ایران , آمریکا محور اصلی خصومت علیه ملت ایران ,
,
, رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سؤال که عده‌ای در داخل با وجود خوی استکباری آمریکا مدام از مذاکره با آمریکا سخن می گویند علت چیست؟ تصریح کرد: افرادی که از مذاکره با آمریکا سخن می‌گویند چند گروه هستند یک گروه افراد بی تحلیلی هستند که شناخت کافی روی دشمن و طرف مقابل ندارند این‌ها آمریکا را مانند دیگر کشورهایی که به دنبال تعامل دو طرف هستند می بینند در صورتی که آمریکایی‌ها محور اصلی خصومت علیه ملت ایران هستند خصومتشان نیز غفلت و سو تفاهم نیست بلکه آگاهانه و تعمدی است.,
,
, وی بیان داشت: گروه دیگری که در خصوص مذاکره با آمریکا صحبت هایی را بیان می کنند خوش‌بین و خوش باور هستند، گروه سوم افرادی هستند که برای شان بردگی و بندگی جمهوری اسلامی و وابستگی برایشان مهم نیست و مانند برخی از کشورها مثل عربستان سعودی که طوق و افسار بندگی به گردن دارند نگاهشان به جمهوری اسلامی چنین نگاهی است و نگاه آن ها از موضع عزت و افتخار نیست این افراد خود کم بین هستند و حقارت و بندگی را برای جمهوری اسلامی می خواهند,
,
, نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: گروه دیگری نیز هستند که معتقد به مذاکره با آمریکا هستند این افراد دلداده نظام غرب و آمریکا هستند قبله دل این افراد آمریکا و می خواهند اتفاقی که مدنظر خودشان است رخ دهد و این‌ها به آن مطلوب خودشان که زندگی و فرهنگ غربی است دست پیدا کنند,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه