اخبار داغ

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

شورای هماهنگی با درک صحیح و دقیق خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است

شورای هماهنگی با درک صحیح و دقیق خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است
زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: شورای هماهنگی با درک صحیح و دقیق خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سعید زارع صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی برگزار شد، با اشاره به اینکه این نهاد ارزشی به‌عنوان موتور محرکه بقای انقلاب ایفای نقش می‌کند، اظهار داشت: این شورا به‌منظور همبستگی تشکل‌ها، نهادها و سازمان‌های فرهنگی در برگزاری مراسمات و فراهم کردن زمینه حضور منسجم‌تر آحاد جامعه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اعلان مواضع جمهوری اسلامی نسبت به سیاست‌های برون‌مرزی و جبهه کفر و استکبار تأسیس‌شده و نقش برجسته‌ای داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه این نهاد در طول چهل سال گذشته با کمترین امکانات و نیرو حرکت‌های بسیار ارزشمندی را در سطح کشور داشته است، اضافه کرد: شورای هماهنگی یک نقش تعیین‌کننده در جامعه دارد و هر حرکتی از سوی این نهاد ارزشی به‌عنوان یک رفراندوم برای نظام محسوب می‌شود.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه با نگاه به اساسنامه این شورا، 13 مناسبت ملی و انقلابی را در دستور کار خودداریم افزود: در کنار برگزاری این برنامه در طول سال، برخی برنامه‌های پیش‌بینی‌نشده را نیز داریم که باید با هماهنگی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گیرد.

,

زارع با تأکید بر اینکه شورای هماهنگی با در صحیح، صریح و دقیق هجمه‌هایی که هدف آن ضربه به انقلاب اسلامی را است را خنثی کرده است اذعان داشت: نمونه این برنامه‌ها، حضور حداکثری و به‌موقع مردم در روز 9 دی‌ماه است که شور و شعور مردم شریف ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

,

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد درک درست از وقایع و عمل به‌موقع را ازجمله وظایف این شورا دانست و اذعان کرد: صد دقیق از میزان حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی، جلب مشارکت حداکثری، فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی مردمی و حفظ عناصر فعال و تأثیرگذار، شناسایی آموزش و تربیت نیروی انسانی اثربخش، جریان سازی جامعه با نگرش کلان ازجمله مهم‌ترین وظایف این شورای هماهنگی در سطح کشور است.

,

وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا، برنامه‌های شورای هماهنگی با تغییراتی مواجه شده است افزود: با این شرایط سعی کردیم که برخی از برنامه‌ها را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فضای باز برنامه‌ها را برگزار کنیم و اگر خدایی نکرده این شرایط ادامه پیدا کرد باید همین مسائل را در دستور کار خود قرار دهیم.

,

زارع در پایان گفت: شورای هماهنگی یک‌نهاد مردمی و حساب آن از دولت جدا است و سعی کرده که در این چهل سال به‌صورت فراجناحی و فرا حزبی عمل کند و وامدار هیچ حزب و جناحی نباشد

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه