اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور:

مردم نیشابور مصمم‌تر در مسیر کمک مؤمنانه و مواسات حرکت خواهند کرد

مردم نیشابور مصمم‌تر در مسیر کمک مؤمنانه و مواسات حرکت خواهند کرد
جوانشیری گفت: قطعاً مردم نیشابور مصمم‌تر در مسیر کمک مؤمنانه و مواسات حرکت خواهند کرد و ما نیز در اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته و خواهیم داشت تا در محرم بحث کمک مؤمنانه با شور بیشتری اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا جوانشیری در گفت‌وگو با صبح توس گفت: به مناسبت عید قربان همه ساله دیدار با مردم دارند و امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی اجازه نداد لذا در پیان پیام تلویزیونی فرمایشات مهمی را بیان داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی تصریح کرد: دشمنی با نظام اسلامی مخصوص امروز نیست بلکه از روز اول انقلاب دشمنی‌ها شروع شد و روزبه‌روز سازمان‌دهی شده تر است و امروز هم دشمن در دو حوزه فعالیت می‌کند.

, .,

وی افزود: تحریم موضوع اول است که دو هدف جلوگیری از پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف دارد و دنبال این است که ارتباط کشور و انقلاب را با خط مقاومت قطع کند و خداراشکر در دو حوزه موفق نشده‌اند.

, .,

جوانشیری تأکید کرد: امروز ارتباط با جبهه مقاومت در جدی‌ترین حالت است و خار چشم دشمنان مخصوصاً اسرائیل و آمریکا است.

, .,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: پیشرفت‌های جدی در حوزه صنایع مختلف مخصوصاً نظامی داشته‌ایم و این باعث امیدواری کشور به آینده است.

, .,

وی اظهار داشت: داغی تابستان بیشتر دامن خود آمریکا را گرفته است و این به فضل الهی است و این به معنای نبود مشکل در کشور نیست بلکه مشکلات جدی در کشور وجود دارد و بخش اعظم منشأ تحریم‌ها به ضعف مدیریت کشور برمی‌گردد.

, .,

جوانشیری ادامه داد: برجام نافرجام که عده‌ای مرتب بر طبل بزک آن می‌کوبد، توسط رهبری مستقیماً اشاره کردند که خسارت‌های فراوانی به صنعت هسته‌ای وارد شد ولی به همت جوانان و دانشمندان خوش‌فکر تعطیل نشد.

, .,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور اظهار داشت: در کنار تحریم دشمن بحث تحریف را دنبال می‌کند و به دنبال چند برابر نشان دادن نقاط ضعف است و نقاط قوت کشور را ابداً منعکس نمی‌کند وعده‌ای در کشور چنین منطق پوسیده را همراهی می‌کنند و با ترساندن مردم و جوانان از آینده سعی می‌کنند آرد در آسیاب دشمن بریزند.

, .,

وی با اشاره به اینکه با صبر و تلاش مؤمنانه از این اوضاع عبور خواهیم کرد تصریح کرد: موضوع محرم در صحبت‌های رهبری مشخص بود و اعلام شد که رهبری نظرات ستاد کرونا را قبول دارند و این نکته بسیار مهمی در کشور است که ما باید با نظرات ستاد کرونا همراهی کنیم و بر اساس طراحی آن‌ها حرکت کنیم تا خدایی نکرده باعث از دست دادن افراد نشویم

,

جوانشیری گفت: ادامه کمک‌های مؤمنانه تأکید دیگر صحبت‌های رهبری بود و عمل‌گرایی نیاز امروز است و عمل‌گرایی‌های سردار سلیمانی و ابومهندس مورداشاره رهبری بود تا ما نیز متوجه شویم که کمک مؤمنانه جزء مصادیق کمک مؤمنانه است

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: قطعاً مردم نیشابور مصمم‌تر در مسیر کمک مؤمنانه و مواسات حرکت خواهند کرد و ما نیز در اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته و خواهیم داشت تا در محرم بحث کمک مؤمنانه با شور بیشتری اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه