اخبار داغ

رونمایی از مستند «کاشف» روایتی از نقش سازمان پزشکی قانونی در احیای حق

رونمایی از مستند «کاشف» روایتی از نقش سازمان پزشکی قانونی در احیای حق
مستند «کاشف» روایتی از پرونده‌های پزشکی قانونی در حوزه تشریح، آزمایشگاه، معاینات و نقش این سازمان در احیای حق، با حضور رییس سازمان پزشکی قانونی کشور رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم رونمایی از فیلم کاشف که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران کل پزشکی قانونی مراکز استان‌ها برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه ولایت عنوان کرد: سازمان پزشکی قانونی با هدف خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی در ادامه بیان کرد: یکی از تاکیداتی که مقام معظم رهبری در هفته قوه قضاییه امسال بیان فرمودند استفاده از زبان هنر و رسانه برای گزارش عملکرد به مردم است.

,
,


رییس سازمان پزشکی قانونی ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی علیرغم تمام خدمات و نیرو‌های فنی و فعالیت‌ها برای مردم خوب معرفی نشده است و این مستند هم سواد عاطفی و حقوقی و ارتباطی مردم را افزایش می‌دهد و همچنین تمام ملزوماتی که مردم برای آگاهی از اقدامات پیشگیرانه و خطراتی که در زندگی برای آن‌ها پیش می‌آید، نیاز دارند، آموزش داده می‌شود که بسیار تاثیر گذار است.

,
,


مسجدی اظهار امیدواری کرد که با اکران این فیلم بخشی از زحمات و اقداماتی که در این سازمان در تمامی ابعاد انجام می‌شود به سمع و نظر مردم رسانده شود.

,
,


بنابراین گزارش، مستند «کاشف» که صبح امروز ۱۱ مرداد ماه با حضور دکتر مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور رونمایی شد، روایتی از پرونده‌های پزشکی قانونی در حوزه تشریح، آزمایشگاه، معاینات و نقش این سازمان در احیای حق است.

,
,


انتهای پیام/ا

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه