اخبار داغ

معاون دانشجویی دانشگاه سمنان:

پانسیون مریم اساسا مجوز فعالیت نداشته است/ مبالغ اضافی دریافت‌شده از دانشجویان قاعدتا باید به آن‌ها بازگردانده شود

پانسیون مریم اساسا مجوز فعالیت نداشته است/ مبالغ اضافی دریافت‌شده از دانشجویان قاعدتا باید به آن‌ها بازگردانده شود
در حالی که دانشجویان پذیرش‌شده در خوابگاه مریم از اخذ مبالغ اضافی توسط این پانسیون گلایه دارند، معاون دانشجویی دانشگاه سمنان می‌گوید مشکل اساسی‌تر این است که این پانسیون مجوز فعالیت ندارد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، این روزها تماس‌هایی از سوی برخی دانشجویان دانشگاه سمنان با مرآت برقرار شد که نسبت به خلف وعده در خصوص اخذ هزینه‌های خوابگاهی گلایه داشتند. خبرنگار مرآت این موضوع را از دکتر بهروز گل‌محمدی، معاون دانشجویی دانشگاه سمنان جویا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

گلمحمدی با بیان این که مشکل دانشجویان مربوط به پانسیون مریم بوده است: ظاهرا این پانسیون مبلغی اضافی را از دانشجویان دریافت کرده است که با توجه به شرایط کرونایی می‌بایست این مبالغ را به خانواده بازمی‌گرداند اما مشکل اساسی‌تر این است که این خوابگاه اساسا مجوز فعالیت نداشته است!

,

وی افزود: با توجه به این که این خوابگاه مجوز فعالیت نداشته، طبعا نباید اقدام به پذیرش دانشجو می‌کرد؛ در این خصوص امروز جلسه‌ای برگزار شد و بناست فردا هم در فرمانداری جلسه‌ای برگزار شود تا تصمیمی برای مالکان این پانسیون اتخاذ شود.

,

معاون دانشجویی دانشگاه سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص مسئولیت جلوگیری از فعالیت بدون مجوز این مرکز گفت: قاعدتا مسئول این امر اماکن بوده است؛ دانشگاه سمنان طی نامه‌ای به استانداری و فرمانداری سمنان اعلام کرده است که این پانسیون مجوز فعالیت ندارد.

,

گلمحمدی در پاسخ به این سوال که سرانجام مبالغ دریافت‌شده از دانشجویان چه خواهد بود گفت: طبعا مسئولان این پانسیون باید مبالغ دریافت‌شده را به دانشجویان بازگردانند؛ این امر منوط به تصمیم کمیسیون دانشجویی و شیوه برخورد اماکن خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه