اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت راه اندازی موج دوم «کمک مومنانه» در دهه ولایت

ضرورت راه اندازی موج دوم «کمک مومنانه» در دهه ولایت
نیک بین گفت: همه ما باید به عشق علی(ع) یک بخش اندکی از اموال خود را در راه خدا هزینه کنیم و این همان کمک مومنانه مدنظر مقام معظم رهبری است که توصیه داشتند موج دومی در این خصوص راه بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: دهه ولایت و امامت و عید غدیر یکی از مواردی که بسیار تاکید شده و بیشتر ثواب حسنه را برای آن نوشته اند اطعام و کمک به مستمندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ثواب حسنه اطعام در این ایام معادل همه عبادت های انسان های انصار در جاهای مختلف است، خاطرنشان کرد: همه ما باید به عشق علی یک بخش اندکی از اموال خود را در راه امیرالمومنین (ع) هزینه کنیم و این همان کمک مومنانه مدنظر مقام معظم رهبری است که توصیه داشتند موج دومی در این خصوص راه بیفتد.

,

نماینده مردم کاشمر با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده و کسب و کارها و مشاغل مردم تقریباً نیمه تعطیل و تعطیل شده و وضعیت معیشتی مردم هم اسفناک است، تصریح کرد: باید بتوانیم همه ما فقط به عشق امیرالمومنین (ع) در ایام غدیر هر کدام حداقل 5 پرس یا 10 پرس غذا برای مردم و نیازمندان کمتر برخوردار اهدا کنیم تا هم به ثواب حسنه ایام غدیر برسیم و هم لبیکی به ندای نایب امام زمان (عج) داده باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه