اخبار داغ

جهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

حضور مردم در مراسمات انقلابی مانند موشک‌های کوبنده است+تصاویر

حضور مردم در مراسمات انقلابی مانند موشک‌های کوبنده است+تصاویر
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که اگر مردم هوشیاری و بیداری سیاسی خود را ازدست دهند و این مراسمات تعطیل شود، در مباحث فرهنگی دچار آسیب می شویم تاکید کرد:حضور مردم مانند موشک های کوبنده است که دشمنان را نا امید می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جمعی از مسوولان استانی به مناسبت ۱۲ مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک اعیاد غدیر و قربان و همچنین با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: رهبر انقلاب در خصوص ایام الله فرموده است: ایام الله روزی است که دست قدرت خداوند مشخص می شود، نمونه آن تشیع جنازه باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین جواد خاضع گفت: دست قدرت الهی، رهبری حکیمانه، حضور با بصیرت مردم سبب به وجود آمدن ایام الله می شود، دشمنان به دنبال فراموشی ایام الله هستند که برخلاف تلاش های دشمنان برای فراموشی ایام باید ارزش هایی مانند حماسه ۹ دی ماه، تشیع سردار سلیمانی، دهه فجر، تسخیر لانه جاسوسی باید حفظ شود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این راستا تلاش دارد.

خاضع گفت: با برگزاری مناسبت های انقلابی همبستگی بین مردم و گروه های سیاسی  ایجاد می شود، دشمنان تلاش دارند با تبلیغات مختلف ارزش ها و دستاوردها را به سوی  فراموشی هدایت کنند.

,
,
,

وی افزود: شورای هماهنگی سبب می شود ارزش ها و مناسبت ها از یک نسل به نسل دیگر منتقل شود به عنوان مثال  در راهپیمایی ۱۳ ابان شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این روز هستیم .

خاضع ادامه داد: در سطح استان ۱۲ الی ۱۳ مناسبت داریم و حوادثی غیر مترقبه وجود دارد که به طور متوسط ۳۵۰ الی ۴۰۰ برنامه با کمترین هزینه برگزار می شود.

,
,
,

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات با هزینه ۷۰ الی ۸۰ میلیونی در طول سال برنامه ها را اجرا می کند و تاکنون کمک مالی در استان نبوده است کم هزینه اما برای انقلاب فایده  و سود رسانی می کند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادمه گفت: باید با حداقل هزینه ها و جلوگیری از اشرافی گری به انقلاب و اسلام خدمت کرد.

وی افزود: در ایام کرونا از ظرفیت فضای مجازی برنامه ها را انجام می دهیم.

,
,
,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست با تبریک عید سعید قربان و عید غدیر گفت: شورای هماهنگی مراسماتی که پایه های نظام اسلامی است را انجام می دهد و در صف حضور و مقابله با دشمنان است و اگر این مراسمات از انقلاب گرفته شود نظام اسلامی دچار آسیب  می شود.

,

آیت الله نصیر حسینی با اشاره به برگزاری مراسمات انقلابی و ناامیدی دشمنان تاکید کرد: برگزاری مراسمات یعنی بیداری و هوشیاری مردم، اگر مردم هوشیاری و بیداری سیاسی خود را ازدست دهند و این مراسمات تعطیل شود، در مباحث فرهنگی دچار آسیب می شویم.

,

وی افزود: حفاظت انقلاب به این مراسمات است اگر این مراسمات حذف شود بیداری و هوشیاری مردم خدشه خواهد دید.

,

آیت الله حسینی گفت: حضور مردم مانند موشک های کوبنده است که دشمنان را نا امید می کند، حضور مردم در مراسمات مانند راهپیمایی قدس دشمنان را دچار ضعف و ناامیدی می کند.

,

نماینده ولی فقیه افزود: مظلومیت یمن به دلیل عدم هوشیاری ملت های مختلف به فراموشی سپرده شده است.

,

آیت الله نصیر حسینی تاکیدکرد: عدم هوشیاری ملت ها سبب شد تا کشوری دچار تجاوز شود هر چند این کشور به آغوش جبهه مقاومت بازگشت اما عدم هوشیاری ملت ها سبب فراموشی ارزش ها می شود.

,

وی گفت: باید مراسمات انقلاب  از جنبه کمی و کیفی بهبود پیدا کند، و باید نوآوری ها، جذابیت ها و تبلیغات گسترده، انجام شود زیرا لحظه به لحظه درحال جنگ فرهنگی و اقتصادی هستیم، اگر در این جنگ بیداری و هوشیاری لازم نداشته باشیم دچار شکست می شویم.

,



وی با اشاره به سفر خود به دمشق گفت: در زمان دفاع مقدس شور انقلابی و شور مبارزه سب تحولات مختلفی می شد امروز باید این  شور و نشاط حفظ شود.

, ,
,
,
فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: شورای هماهنگی تبلیغات با برنامه های خود بین تمام دستگاه ها فارغ از نگاه های سیاسی، حزبی قابل ستایش است. 
,
 
,
شاهرخ کناری افزود: پایداری و مشروعیت نظام اسلامی   و نقش حضور مردم در مناسبت های مختلف کشوری سبب شد در استان جز استان های برتر است. 
,
 
,
وی در خصوص وضعیت کرونا  در شهرستان ها و در گزارشی به نماینده ولی فقیه  گفت: وضعیت نارنجی شهرستان به دلیل تلاش ها و اطلاع رسانی نهاد های مختلف و مسوولان است.
,
 
,
وی افزود: در شهرستان ۴۴ بیمار مثبت داریم و شرایط بیمارستانی اگر به همین‌منوال باشد دچاز مشکل می شویم.
,
 
,
فرماندار بویراحمد در خصوص رد وبدل شدن پول بین سرویس های تاکسی گفت: تلاش می شود ۴۰۰ دستگاه الکترونیکی برای پرداخت پول اختصاص یابد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه