اخبار داغ

معاون بازرگانی اداره صمت یزد:

واحدهای تولیدی ماسک در استان یزد بیشتر می‌شود

واحدهای تولیدی ماسک در استان یزد بیشتر می‌شود
علی افشارپور گفت: تعدادی واحد تولیدی جدید جهت تأمین پارچه و مواد اولیه ماسک در یزد شروع به کار خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی افشارپور معاون بازرگانی اداره صمت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به کمبود ماسک در استان گفت: ما در استان یک تولید کننده پارچه داریم که مواد اولیه ماسک را تولید می‌کند؛ در واقع در کشور دو واحد تولیدی پارچه ماسک داریم که یکی از آن‌ها در استان یزد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: طی 10 روز گذشته 2 میلیون 600 هزار ماسک در بازار استان توزیع شده یا در حال توزیع است که از این تعداد 1 میلیون 100 هزار تای آن را تحویل گرفتیم و توزیع شده و یک میلیون و 500 هزار تای دیگر هم طی چند روز آینده توزیع خواهد شد.

,

معاون بازرگانی اداره صمت استان یزد اظهار داشت: دو واحد تولیدی جدید نیز جهت تأمین و تولید پارچه و مواد اولیه ماسک اقدام خواهند کرد تا از نظر مواد اولیه استان یزد خودکفا شود و حتی بتواند به استان‌های دیگر کمک کند. همچنین چند واحد تولیدی جدید ماسک نیز اقدامات اولیه را جهت شروع تولید انجام داده‌اند.

,

افشارپور خاطرنشان کرد: آمار تولید ماسک در سامانه ثبت شده است و دقیقا مشخص است که به چه کسانی تحویل داده شده است؛ البته نسبت به مقداری که نیاز داریم باید درصدی بیشتر تولید شود تا نیاز کل استان تامین شود.

,

گفتنی است طی روزهای اخیر برخی از مردم نسبت به کمبود ماسک در بازار استان یزد ابراز گلایه کرده‌اند این در حالی است که دو هفته قبل نیز کمبود ماسک در برخی شهرستان‌های استان یزد مورد اعتراض مردم قرار گرفته بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه