اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن به دنبال سانسور نقاط قوت و بزرگنمایی ضعف‌هاست/ به چالش‌کشیدن آمریکا؛ نشانه ابهت و قدرت ایران اسلامی

دشمن به دنبال سانسور نقاط قوت و بزرگنمایی ضعف‌هاست/ به چالش‌کشیدن آمریکا؛ نشانه ابهت و قدرت ایران اسلامی
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه ابهت و قدرت ایران اسلامی سبب چالش برای آمریکا شده است، گفت: امروز که ایران قدرت و عزت دارد،دشمنان جمهوری اسلامی ایران با سانسور نقاط قوت و بزرگرنمایی مشکلات، دشمنی خود را نشان می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله نصیر حسینی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص تحریف نقاط قوت کشور ایران و همچنین بزرگنمایی نقاط ضعف توسط معاندان و رسانه‌های آنها گفت: طبیعت معاند، وافرادی که با نظام ایران دشمنی می کنند خصوصیت  بی انصاف دارند گاهی دشمنی جوانمردانه بوده اما آنهایی که با ملت ایران دشمنی می کنند جبهه ای بی انصاف و ناجوانمرد هستند.بنابراین هیچگاه خوبی های جبهه مقابل را بیان نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان همیشه نقاط قوت را  سرکوب و نقاط ضعف را بیان می کنند افزود :در هر کشور و جامعه ای مشکلاتی وجود دارد اما رسانه های معاند و شیطانی در خدمت استکبار و استثمار هستند، خود جامعه آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا، در بحث مدیریت عادلانه مردم، تبعیض نژادی، و نداشتن توان کافی برای فقر زدایی دچار مشکل هستند، از طرفی از رژیم کودک کش صهیونیستی و از جنایات آل سعود حرف و موضوعی بیان نمی شود، این رفتارها از معاندان و رسانه های آنها امری عادی بوده زیرا طبیعتی شیطانی دارند وظیفه آنها این است که بر روی نقاط ضعف ایران تمرکز داشته باشند.

,

امام جمعه شهر یاسوج گفت: اگر دشمنان و معاندان، از   کشور و نظام ایران و توانایی ها تعریف وتمجید می کردند باید در دشمنی آنها شک می کردیم، اما  خود آنها عزت و اقتدار ایران اسلامی را  در پرتو نظام  جمهوری اسلامی و ولایت فقیه مشاهده می کنند، از طرفی این نظام  نقشه های شوم  استکبار و معاندان را با شکست مواجه کرده و این نظام ملت های آزاده دنیا را بیدار کرده است.

,

 آیت الله حسینی با اشاره به پیشرفت های ایران گفت: انسان ها و ملت های منصف پیشرفت ها و تحولات ایران را مشاهده کرده اما گروه های معاند و دشمنان این  نقاط قوت را بیان نمی کنند، از طرفی ممکن است  برخی افراد وجود داشته که تحصیلات دانشگاهی دارند اما به دنبال استبداد و استعمار هستند و همچنین به دنبال اسیر کردن ملت ایران در زنجیره استعمار هستند.

,

وی عنوان کرد: ملت ایران در 40 سال گذشته در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است، این موضوع نشان از عظمت ملت ایران بوده، اگر کشور ایران چهل سال در حوزه های مختلف معنوی، فرهنگی و عمرانی، و اقتصادی و پزشکی و نظامی و در سایر  حوزه ها پیشرفت نداشت آیا توان مقاومت در مقابل حجمه های استبکار و استعمار را داشت؟ و در شرایط ضعف و نبود اقتدار و عزت کشور توسط آنها تسخیر شده بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برخی رسانه های معاند پیاده نظام دشمن بوده و درصدد ناامیدی مردم هستند،  این رسانه ها رشد و پیشرفت ها را بیان نخواهند کرد و با اندیشه های پوچ و استعماری به دنبال کاسه لیسی آمریکا هستند مانند منافقین از جمله این افراد هستند، از طرفی آدم های بزرگ و با شرافت در مقابل تحرکات این رسانه ها ایستادگی کرده و با مشاهده  عظمت انقلاب در مقابل آن قرار نمی گیرند.

,

وی افزود: به چالش کشیدن آمریکا نشانه ابهت و قدرت ایران اسلامی است و اگر کشور ایران ضعیف بود آنها کشور را مورد تهاجم قرار می دادند، امروز که ایران قدرتمند و عزت دارد، با سانسور نقاط قوت و با بزرگنمایی مشکلات دشمنی خود را نشان می دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه