اخبار داغ

مردم گلایه مندند؛

بلاتکلیفی شهرداری اسدآباد در آسفالت ریزی خیابان ها

بلاتکلیفی شهرداری اسدآباد در آسفالت ریزی خیابان ها
سه خیابان اصلی و پرتردد شهر اسدآباد به همت شهرداری برای آسفالت‌ریزی، بیش از دو هفته است که کنده‌کاری و رهاشده و همچنان شهرداری در آسفالت‌ریزی بلاتکلیف است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ در چند روز گذشته علیرضا فعله‌گری شهردار اسدآباد در گفت‌وگویی با یکی از کانال‌های تلگرامی اسدآباد عنوان کرده بود: آسفالت سه خیابان مهم شهر مرحوم رفسنجانی، سیدان و پانزده خرداد در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی همچنین از همشهریان و کسبه این سه مسیر درخواست کرده که در این چند روز با کارگران شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریع‌تر آسفالت این خیابان‌ها انجام شود.

,

اما چند نکته در خصوص صحبت‌های شهردار شهر ضروری است که مورد توجه قرار گیرد.

,

شهرداری اسدآباد بیش از دو هفته است که سه خیابان اصلی شهر اسدآباد را کنده‌کاری و رها کرده است و خبری از آسفالت‌ریزی نیست.

,

تصمیم‌گیری قبل از شروع هر کاری مهم است و این نیاز به مدیریت درست دارد تا بتوان آن کار را در اسرع وقت به سرانجام رساند که متأسفانه شهرداری اسدآباد در این زمینه بلاتکلیف است.

,

چرا قبل از شروع هر کار و پروژه عمرانی در امور شهری اسدآباد، تصمیمات مربوطه اتخاذ نمی‌شود؟

,

آیا کنده‌کاری از سوی شهرداری صرف اینکه ما می‌خواهیم کار انجام دهیم، کفایت می‌کند؟

,

آیا در این هوای گرم و البته شرایط ویژه کرونا که مردم مجبور به استفاده از ماسک هستند، باید گرد و غبار و آلودگی را هم تحمل کنند؟

,

آیا گرد و غبار ناشی از خیابان‌هایی که آسفالت نیستند انواع بیماری‌ها را ایجاد نمی‌کنند؟

,

در پیام و مطالبه مردمی هم آمده بود که شهرداری که یک متر یک متر داخل خیابان‌ها آسفالت می‌ریزد چرا نه زیرسازی دارد و نه ناظر فنی!

,

البته شهرداری در آسفالت خیابان امام تا میدان امام هم همین‌گونه عمل کرد و بلاتکلیف بودنش گلایه بسیاری از مردم را به همراه داشت.

,

و اما یکی از وعده‌های آقای فعله‌گری شهردار اسدآباد احیاء کارخانه آسفالت در سال ۹۸ بود که گویا هنوز در حد حرف باقی‌مانده است!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه