اخبار داغ

شهردار نهاوند خبر داد؛

تخریب املاک خطرزا در نهاوند

تخریب املاک خطرزا در نهاوند
محمد حسین پور از تخریب چندین ملک خطرساز به ‌منظور حفظ جان شهروندان و رفع خطر از این املاک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین پور، شهردار نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: حفظ جان شهروندان از مهم‌ترین وظایف شهرداری نهاوند است و به همین دلیل رفع خطر از املاک خطرساز در دستور کار شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی اظهار داشت: با حمایت دستگاه قضایی و دادستان شهرستان نهاوند، املاکی که باعث تهدید شهروندان و املاک مخروبه باشند توسط شهرداری تخریب می‌شوند.

,

شهردار نهاوند افزود: این رفع خطرها با دستور قضایی، تخریب می‌شوند و از شهروندان درخواست داریم املاک در معرض تخریب را به شهرداری معرفی کنند.

,

حسین پور ادامه داد: طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، املاکی که خطرساز و مخروبه هستند و مالکان به این موضوع توجهی نکنند شهرداری موظف به رفع خطر این املاک است.

,

وی با اشاره به‌شدت بخشیدن به تخریب املاک خطرساز در نهاوند گفت: تاکنون چندین ملک در مناطق دو خواهران، منطقه درب نبی شیخ، جنب امام‌زاده مهدی (ع) و منطقه پای قلعه و دیگر مناطق تخریب‌شده‌اند.

,

شهردار نهاوند اظهار داشت: همه مالکین این اماکن که اخطاریه برای آن‌ها صادرشده است باید در مهلت قانونی با مراجعه به شهرداری ملک خود را تعیین تکلیف کنند چون بعد از سیر مراحل قانونی شهرداری نسبت به رفع خطر اقدام خواهد کرد و هزینه آن برعهده مالک خواهد بود.

,

به گزارش عصر همدان؛ مطالبه بسیاری از شهروندان شهر نهاوند تعیین تکلیف املاک مخروبه و بافت فرسوده شهر نهاوند است که متأسفانه به محلی برای تجمع افراد معتاد تبدیل‌شده است و با توجه به شرایط کرونایی امروز سلامت شهروندان را نیز تهدید می‌کند.

,

وجود این اماکن در هر منطقه‌ای باعث می‌شود تا امنیت روانی و اجتماعی خانواده‌های ساکن در این مناطق نیز تحت تأثیر قرار بگیرد؛ بنابراین نیاز است مسئولان و به‌خصوص شهرداری نهاوند در این زمینه پرشتاب‌تر از گذشته اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه