اخبار داغ

جامعه مداحان و هیئات مذهبی استان کرمان در بیانیه ای اعلام کرد؛

پرهیز از برگزاری مراسم خارج از ضوابط ستاد ملی کرونا در کرمان/ لبیک گوی فرمان مقام معظم رهبری هستیم

پرهیز از برگزاری مراسم خارج از ضوابط ستاد ملی کرونا در کرمان/ لبیک گوی فرمان مقام معظم رهبری هستیم
جامعه مداحان وهیئات مذهبی استان کرمان در بیانیه ای اعلام کرد: ضمن توصیه همگان بر رعایت اصول بهداشتی همراه با استغفار و توسل از برگزاری هرگونه مراسم عزاداری خارج از ضوابط ستاد ملی کرونا امتناع می ورزیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ جامعه مداحان و هیئات مذهبی استان کرمان درلبیک به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی)درخصوص عزاداری محرم ۹۹ بیانیه ای صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این بیانیه آمده است که نقش موثروتعیین کننده هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی وبعداز آن هشت سال دفاع مقدس و سخترین حوادث مهم انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست.
هیئتی ها وخادمان سیدالشهداء علیه السلام درس ایثار ,جهاد,شجاعت وبصیرت را در مکتب سالار شهیدان آموخته اند و همواره رمز موفقیت و پیروزی را در پیروی واطاعت از ولایت دانسته ومی دانند.

,
,

در این بیانیه اشاره شده به این که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  یک هیأتی ذوب شده در ولایت بود و به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) به ایشان به چشم یک مکتب باید نگاه کرد از این رو  فرمایشات حکیمانه و راه گشای سکان دار انقلاب اسلامی در خصوص مراسمات و عزاداری محرم نقشه راه ارادتمندان آل الله میباشد.

,

جامعه مداحان وهیئات مذهبی استان کرمان  تاکید کرده اند ضمن توصیه همگان بر رعایت اصول بهداشتی همراه با استغفار، توسل و توکل از خداوند متعال فرج امام زمان (عج) و دفع بلا از جامعه را مسئلت نموده ،شرط حسینی بودن را اطاعت و پیروی از نائب امام زمان (عج) می داند و از برگزاری هرگونه مراسم عزاداری خارج از ضوابط ستاد ملی کرونا پرهیز نموده, همه دوستداران و محبین اهل بیت(ع) رابه ادامه خدمت رسانی به جامعه در مرحله دوم رزمایش. همدلی وکمک مومنانه که در سه مقطع دهه ولایت ،دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر برگزار میگردد دعوت می نماید.

,

در پایان این بیانیه اشاره شده است به این که هیئتی ها در این آزمون بزرگ ، همچون مرحله اول این رزمایش حماسه ای جاودان خلق نموده و جلوه های زیبایی از همدلی ،مواسات در اهداء نذورات به نیازمندان را به نمایش خواهند گذاشت که قطعا رضایت خداوند متعال و اربابشان سیدالشهداء (ع) را بدنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه