اخبار داغ

پیگیری مطالبات مردمی؛

درخواست اهالی بغداده برای ارتقای اینترنت تلفن همراه/ بهی: ارتقای نسل 2 به 4 تا پایان سال اجرا می‌شود

درخواست اهالی بغداده برای ارتقای اینترنت تلفن همراه/ بهی: ارتقای نسل 2 به 4 تا پایان سال اجرا می‌شود
اهالی روستای بغداده شهرستان سرایان خواستار ارتقای سرعت اینترنت تلفن همراه در این روستا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالاری یکی از اهالی روستای بغداده شهرستان سرایان طی تماس با پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، خواستار پیگیری مشکل سرعت پایین آنتن دهی اینترنت در روستا و دهستان بغداده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
وی افزود: در روستای بغداده و روستاهای اطراف آنتن دهی اینترنت تلفن همراه بسیار ضعیف است.
,
 
,
سالاری بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به در خانه ماندن لازم است مسئولان نسبت به ارتقای سرعت اینترنت دهستان بغداده از 2G  به4G  مساعدت کنند تا مردم ضمن این‌که در خانه هستند کارهای بانکی و سایر موارد را از طریق اینترنت پرسرعت تلفن همراه انجام دهند.
,
 
,
این شهروند عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی و مدارس و استفاده دانش آموزان از فضای مجازی برای پیگیری درس‌ها لازم است سرعت اینترنت تلفن همراه در روستای بغداده و روستاهای اطراف افزایش پیدا کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: آنتن‌دهی تلفن همراه اپراتور همراه اول در این منطقه خوب است اما ایرانسل آنتن دهی ندارد.
,
 
,
مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تعهد وزارت ارتباطات فراهم کردن یک اپراتور در روستاها است.
,
 
,
وی افزود: در روستای بغداده اپراتور همراه اول نسل 2 برای استفاده مکالمات فعال است و برای پوشش اینترنت پرسرعت، شرکت های‌وب در این روستا پوشش دارد.
,
 
,
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی بیان کرد: مشترکین می‌توانند از قسمت تنظیمات تلفن همراه، تنظیمات دستی اپراتور را انتخاب و از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.
,
 
,
بهی اظهار کرد: با توجه به این‌که رومینگ بین اپراتورها برقرار شده لذا تعهد وزارت ارتباطات وجود یک اپراتور در هر روستا است.
,
 
,
وی عنوان کرد: اینترنت پرسرعت تلفن همراه در این روستا تحت پوشش اینترنت همراه  های وب قرار دارد و چون رومینگ همراه اول و ایرانسل با این اپراتور برقرار است می‌توانند از طریق انتخاب اپراتور های وب با سیم‌کارت‌هایی که دارند از اینترنت پرسرعت نیز استفاده کنند.
,
 
,
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی در مورد ارتقای نسل 2 تلفن همراه در دهستان و روستای بغداده، گفت: ارتقای نسل 2 به 4 در این منطقه در برنامه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است و تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.
,
 
,
بهی اظهار کرد: در روستای بغداده اینترنت پرسرعت ADSL نیز فراهم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه