اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد

بهره‌برداری از ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد
حسین کلانتری از بهره‌برداری ۱۶ هزار مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با تولید مسکن عرضه به نسبت تقاضا متعادل و باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم گفت: اموال مازاد بر اساس بخشنامه در جهت تامین ۹۰ میلیارد تومان اعتبار مطالبات حقوق و پاداش بازنشستگان به فروش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حسین کلانتری بیان کرد: مستندسازی خوبی در شناسایی املاک انجام شد تا ۴۲۶۰ ملک دستگاه های اجرایی شناسایی شود.

,

وی افزود: دولت برای تامین منابع و اجرای طرح های تولیدی و جهش در تولید و تامین هزینه جاری مجبور به این کار شد.

,

استاندار گفت: اموال منقول و غیرمنقولی وجود دارد که کاربری و استفاده خاصی ندارد و برای دستگاه هزینه بر است فروخته می شود که با پول حاصل از فروش این اموال وارد خزانه استان می شود و می تواند منابع خوبی برای چالاک سازی باشد.

,

کلانتری تصریح کرد: گام های خوبی در این خصوص در استان برداشته شده است و نیاز است با سرعت عمل به نقدینگی این اموال رسید.

,

وی پنهان کاری در معرفی اموال را پذیرفتنی ندانست و ابراز داشت: برای مسکن اقدام ملی نیازمند زمین هستیم و این یک تصمیم ملی بوده و در کاهش قیمت مسکن راهگشاست چرا که باعث تولید مسکن می‌شود.

,

استاندار از بهره‌برداری ۱۶ هزار مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: با تولید مسکن عرضه به نسبت تقاضا متعادل و باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود.

,

وی گفت انتظار داریم دستگاه‌ها در خصوص احکام برعلیه دستگاه کارشناسان حقوقی را فعال و با جدید از حقوق سازمان خود دفاع کنند.

,

کلانتری با اشاره به بحث جذب اسناد خزانه گفت: هیچ عدد جذب نشده ای از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و باید اعتبارات تماما جذب شود.

,

وی ابلاغ اعتبارات را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: تلاش می شود همه اعتبارات جذب شود تا شاهد پویایی و چالاک سازی طرح ها در استان باشیم.

,

استاندار گفت: به پول اموال مازاد در استان نیاز است و هیچ مدیری حق مخفی کاری در معرفی اموال را ندارد.

,

وی طرح های جهش تولید را مهم ارزیابی کرد و گفت: با این طرح ها رونق تولید و ۱۳ هزار شغل در استان ایجاد می شود.

,

کلانتری در پایان گفت: دشمن بدنبال نا امیدی و ناراضی کردن مردم برای سرازیر کردن به کف خیابان است اما با طرح‌ها و فعالیت کارگزاران روز به روز مردم دلگرم می شوند و هوشمندانه در مقابل فتنه ها می‌ایستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه