اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد مقدس خبر داد؛

توزیع 300 هزار ماسک و شیلد در مناطق محروم/ بیش از 200 نفر برای خدمت‌رسانی در شرایط کرونایی اعلام آمادگی کردند

توزیع 300 هزار ماسک و شیلد در مناطق محروم/ بیش از 200 نفر برای خدمت‌رسانی در شرایط کرونایی اعلام آمادگی کردند
زرگر گفت: اکنون در حال توزیع ماسک و محافظ به ظرفیت 300 هزارتایی در مناطق محروم و کم برخوردار از اقلام بهداشتی و مراقبتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جمال زرگر، رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با حضور هلال‌احمردر مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه اظهار کرد: با توجه به افزایش روند شیوع ویروس کرونا در مشهد و همچنین بالا رفتن تعداد مبتلایان به این بیماری، سازمان هلال‌احمر مشهد بیشترین تمرکزش را در بحث تهیه بسته‌‌های بهداشتی برای مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اکنون نیز در حال توزیع ماسک و شیلد به ظرفیت 300 هزارتایی در مناطق محروم و کم برخوردار از اقلام بهداشتی و مراقبتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستیم.

,

رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد مقدس تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد مسافران و زائران به مشهد تمام واحد‌های تب سنجی و غربالگری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان هلال‌احمر سازمانی مردمی بوده و خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نه‌تنها از تعداد امدادگران سازمان کاسته نشده بلکه اکنون بیش از 200 نفر نیز به‌صورت داوطلبانه آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی در روز‌های سخت کرونایی اعلام کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه