اخبار داغ

لبیک بسیج مداحان استان مرکزی به فرمان رهبر انقلاب پیرامون عزاداری محرم

لبیک بسیج مداحان استان مرکزی به فرمان رهبر انقلاب پیرامون عزاداری محرم
ربیعی مسئول بسیج مداحان استان مرکزی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا، از پایبندی کامل مداحان استان نسبت به دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ابوالفضل ربیعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید سعید قربان برای همه و به خصوص جامعه مداحان استان فصل الخطاب و نصب العین است و سازمان بسیج مداحان اعلام می کند تابع محض دستورات مقام معظم رهبری و پایبند کامل بر قوانین و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا و قرارگاه زیستی استان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, .,

وی افزود: از کلیه مداحان، هیئت های مذهبی و گروه های مردمی دعوت می کنیم در این شرایط حساس که به واسطه کرونا در کشور ایجاد شده در برگزاری مراسمات و محافل عزاداری نهایت همکاری با قرارگاه زیستی استان و به ویژه کارشناسان، متخصصین ،مدافعان و ایثارگران جامعه سلامت و درمان را داشته باشند.

, .,

ربیعی گفت: خوشبختانه امروز شاهد افزایش مسئولیت اجتماعی مردم و رعایت دقیق آنها در دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی هستیم و این مسئولیت اجتماعی باید علاوه بر اینکه روز به روز افزایش پیدا کند و تبدیل به فرهنگ شود باید همواره استمرار داشته باشد.

, .,

مسئول بسیج مداحان ادامه داد: برگزاری مراسمات در فضای باز و استفاده از ظرفیت هایی همچون مدارس، دانشگاه ها، پارک ها و حیاط مساجد، هدایت پذیرایی های مراسم در قالب کمک های مومنانه و توجه به رعایت دستورالعمل ها در مراسم و استفاده از کارشناسان بهداشت از جمله پیشنهادات این  سازمان به قرارگاه زیستی استان برای برگزار شدن مراسمات است و جامعه مداحان استان تابع هر تصمیم قرارگاه زیستی استان می باشد.

, .,

ربیعی تصریح کرد: بسیج مداحان استان مرکزی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با سازماندهی بیش از 30 گروه جهادی در سایر شهرستان های استان در جهت خدمت رساندن به مردم در میدان حاضر بوده و به طور عملیاتی نشان داده مداحانی که خادمان هیئت هستند امروز در کنار مدافعان سلامت نقش آفرینی می کنند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار بسته معیشتی در طی چندین نوبت توسط سازمان بسیج مداحان به افراد آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع شد و سعی می کنیم این بسته ها را تا بهتر شدن شرایط اقتصادی استمرار دهیم.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه