اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد خبر داد؛

اجرای باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن منوط به تسهیل حریم

اجرای باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن منوط به تسهیل حریم
قاسم پور با بیان اینکه جابجایی تیرهای برق و تسهیل حریم از مشکلات اجرای باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن است، گفت: امیدواریم با تسهیل حریم و رفع مشکلات در این حوزه بین اداره برق و راهداری و راه و شهرسازی شروع باند دوم از سمت خلیل آباد به بردسکن را داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص اجرای باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن اظهار داشت: پیرو سفر مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به شهرستان خلیل آباد در خصوص پیگیری تسهیل باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و مدیران کل مربوطه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در این نشست با توجه به ارائه توضیحاتی که ارائه شد، باید مشاور باند دوم طرح خود آماده کند تا نشست نهایی برای تصویب این طرح برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بستر راه ها، زمینه توسعه را فراهم می کند حتماً در این طرح باید بحث کشاورزی شهرستان دیده شود.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با تسهیل حریم و رفع مشکلات این موارد بین اداره برق و راهداری و راه و شهرسازی شروع باند دوم از سمت خلیل آباد به بردسکن را داشته باشیم.

,

وی جابجایی تیرهای برق را از جمله مشکلات اجرای باند دوم این محور دانست و اذعان کرد: 31  تیر برق در بستر راه باند دوم قرار می گیرد  و تعداد از تیرهای برق نیز در حریم جاده قرار می گیرد که باید تسهیل حریم انجام شود.

,

قاسم پور در ادامه با بیان اینکه فاصله حریم راه نیز از دیگر مشکلات باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن است، عنوان کرد: بنا شد به منظور ایمن سازی این موارد مشاور با نظر دستگاه های اجرایی مرتبط نشست خود را برگزار و کار کارشناسی لازم انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه به نظر می آید بتوانیم تا شنبه هفته آینده این موضوع به جمع بندی برسد، تشریح کرد: باتوجه به اینکه پیمان پیمانکار هنوز جاری است بتواند در 5 کیلومتر اولیه کار را شروع کند و آسفالت ریخته و به بهره برداری برسد.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در پایان بیان کرد: امیدواریم با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است اگر مشکل دیگری بر سر راه اجرای این پروژه قرار نگیرد از 5 کیلومتر ابتدایی این محور در سال 1399 بهره برداری صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه