اخبار داغ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان رضوی خبر داد؛

راه‌اندازی 1950 شغل در سرخس/ امسال ۱۶۰ طرح اشتغال‌زایی دیگر اجرا می‌شود

راه‌اندازی 1950 شغل در سرخس/ امسال ۱۶۰ طرح اشتغال‌زایی دیگر اجرا می‌شود
ارجاعی گفت: با اجرای 850 طرح اشتغالزایی در 39 روستای شهرستان سرخس توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، 1950 شغل ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در آیین آغاز مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در شهرستان سرخس با اشاره به اینکه در دهه امامت و ولایت قرار داریم، گفت: خصوصیت بارز حکومت الهی توجه ویژه به محرومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه سرخس افزود: فرمان تأسیس کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام یکی از شاهکارهای حضرت امام (ره) بود، یعنی حکومت الهی به‌هیچ‌عنوان مستضعف و محروم را فراموش نمی‌کند و مقتدایش هم امام علی علیه‌السلام است.

,

وی بیان کرد: در شرایطی که کشورمان با تحریم‌های ظالمانه دشمنان مواجه است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چون ستاره‌ای می‌درخشد و در سراسر کشور در کنار دولت به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

,

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در رسیدگی به محرومان پیشتاز است

, ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در رسیدگی به محرومان پیشتاز است, ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در رسیدگی به محرومان پیشتاز است,

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به خدمات این ستاد در شهرستان سرخس عنوان کرد: در شهرستان ما در چهار حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و در زمانی که تمام دشمنان انقلاب بسیج شدند تا مردم ما را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کنند، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اقداماتش به‌ویژه در زمینه اشتغال در این شهرستان، مردم ما را نسبت به آینده انقلاب و نظام امیدوار کرد.

,

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: امروز اعتماد مضاعفی با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سرخس نسبت به انقلاب و نظام شکل گرفته و از طرفی اعتماد خوبی نسبت به نیروهای بومی منطقه شد و کادر تشکیلاتی را هم در اشتغال شهرستان تسهیلگران بومی انجام می‌دهند.

,

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رسیدگی به محرومان پیشتاز است، گفت: از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درخواست داریم تا برای تجهیز بیمارستان لقمان سرخس و حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیز به کمک ما بیایند.

,

تولید 100 هزار ماسک توسط سپاه در سرخس

, تولید 100 هزار ماسک توسط سپاه در سرخس, تولید 100 هزار ماسک توسط سپاه در سرخس,

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در این مراسم با تأکید بر اینکه شهرستان سرخس قدردان زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است، اظهار کرد: در نظام اسلامی نهادهایی هستند که از انعطاف خوبی برخوردار هستند و در صحنه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی چالش‌ها را برطرف می‌کنند.

,

وی افزود: بسیج مأموریت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف برای خودش تعریف کرده و ما نیز در شهرستان سرخس این مأموریت‌ها را دنبال می‌کنیم.

,

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به همت بسیجیان این شهرستان ، 100 هزار ماسک در چهار کارگاه تولید شد و در کنار آن قرارگاه‌های پدافند زیستی محله محور بسیج با همکاری دستگاه‌های مربوطه کار گندزدایی معابر و اماکن پرتردد را در شهرها و روستاها انجام دادند و بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

,

آذرکیش از اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در شهرستان سرخس در روز پنجشنبه 16 مرداد خبر داد و افزود: با همدلی و همکاری نهاد امامت جمعه، فرمانداری و افشار مختلف مردم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان سرخس اجرایی می‌شود.

,

امروز بحث درمان معضل شهرستان سرخس است

, امروز بحث درمان معضل شهرستان سرخس است, امروز بحث درمان معضل شهرستان سرخس است,

محسن بخشی، معاون فرماندار سرخس نیز در این مراسم گفت: ۱۰ درصد از روستاهای ما فاقد آب آشامیدنی با جمیعت حدود 5 هزار نفر است و ۱۹ هزار نفر نیز در این شهرستان با وجود سد دوستی فاقد آب آشامیدنی مناسب هستند.

,

وی بیان کرد: سرخس تأمین‌کننده ۱۰ درصد گندم و گوشت قرمز استان است و بااین‌وجود آیا نباید کارخانه فرآوری داشته باشیم.

,

معاون فرماندار سرخس عنوان کرد: امروز بحث درمان معضل شهرستان سرخس شده است؛ وقتی تجهیزاتی نداریم در تشخیص‌ها هم قطعاً ضعف خواهیم داشت.

,

بخشی با بیان اینکه محرومیت در شهرستان سرخس بیداد می‌کند، افزود: از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درخواست داریم که در تأمین مسکن جوانان و اشتغال جوانان ما را یاری کند.

,

ایجاد 1950 شغل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سرخس 

, ایجاد 1950 شغل , ایجاد 1950 شغل , توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام د, توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام د, ر سرخس , ر سرخس ,

سید عبدالله ارجاعی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان رضوی در این مراسم با تأکید بر اینکه ساختار کمک مؤمنانه را حضرت امام (ره) در سال ۵۷ پایه‌گذاری کردند، اظهار کرد: هر کدام از ابتکارات امام راحل یک معجزه بود و یکی از این ابتکارات تاریخی، تشکیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بود.

,

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهار خدمت را در شهرستان سرخس دنبال می‌کند، افزود: بخش اول محرومیت‌زدایی از اشخاص است که در مرحله اول  رزمایش احسان و همدلی ۶۵۰ بسته معیشتی و در مرحله دوم ۳۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردیم.

,

ارجاعی به خدمت دیگر ستاد در شهرستان سرخس اشاره و بیان کرد: در مجموع در 39 روستای شهرستان سرخس بحث اشتغال‌زایی را دنبال کردیم و با عملیاتی شدن 850 طرح، 1950 نفر مشغول کار شدند.

,

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان رضوی با بیان اینکه امسال نیز ۱۶۰ طرح اشتغال‌زایی در شهرستان سرخس توسط این ستاد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا شغل‌هایی که در سرخس عملیاتی شده پایدار بمانند.

,

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان سرخس ساخت ۷ مدرسه، ۸ مسجد و دو خانه عالم است.

,

ارجاعی کمک به راه‌اندازی دوباره کارگاه‌های اقتصادی تعطیل‌شده را یکی دیگر از اقدامات ستاد اجرایی حضرت امام در سرخس برشمرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با حدود یک میلیارد تومان ارائه تسهیلات، ۱۵ واحد تولیدی تعطیل‌شده در این شهرستان را دوباره فعال کرد.

,

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: اگر مسئولان در شهرستان سرخس سرمایه‌های خرد مردم را جمع کنند، ستاد نیز در یک طرح اقتصادی خوب همان مقدار می‌گذارد تا یک اشتغال پایدار شکل بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه