اخبار داغ

لبیک ورزشکاران و خیرین میاندوآبی به رزمایش «کمک مومنانه»؛

مشق مهربانی و همدلی در رزمایش کمک مومنانه/ روح پهلوانی در کرونا بیکار نمی‌نشیند

مشق مهربانی و همدلی در رزمایش کمک مومنانه/ روح پهلوانی در کرونا بیکار نمی‌نشیند
ورزشکاران و خیرین باستانی کار میاندوآبی با الگوگرفتن از مولای متقیان، امام علی(ع)، ضمن پیوستن به نهضت کمک مومنانه از خیرین و ورزشکاران نیز خواستند با پیوستن به این نهضت، نیازمندان را در این ایام کرونایی فراموش نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، نزدیک به شش ماه می شود که ویروس منحوس کرونا در کشور ما جولان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

این میهمان ناخوانده و ویروس منحوس در مدتی که در کشور ما بوده، سبب تعطیلی مدارس، دانشگاهها، نماز جمعه و جماعت ها، اصناف و مراسمات مختلف… نیز شده است و  به نوعی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

,

اما روی دیگر این ماجرا موج مهربانی و همدلی بود که کشور را فراگرفت و در این روزهای سخت، خیرین، مسئولان و تشکل های مردم نهاد و برخی شهروندان تلاش کردند تا بخشی از چالش های انتشار ویروس کرونا را در بین اقشار آسیب پذیرو نیازمندان جبران کنند و در این راه به هر نحوی که توانسته اند قدم برداشته اند، یکی با بخشش هزینه اجاره یک یا چند ماه و دیگری با کمک به تهیه بسته معیشتی.

,

در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان میاندوآب سپاه قدم اول را برداشت و در ادامه خیرین، سمن ها و گروههای جهادی نیز به میدان آمدند و بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب دستور یک رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و اقشاری که از شرایط شیوع بیماری آسیب دیده اند را صادر فرمودند؛ سازمان بسیج مستضعفین رزمایش #کمک_مومنانه را آغاز کرد که با آغاز این رزمایش شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم میاندوآب با نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از ویروس منحوس کرونا شدیم.

,

دومین مرحله نهضت کمک مومنانه نیز از عید قربان در سه مقطع زمانی آغاز شده که مقطع اول از روز آغاز تا عید سعید غدیر خم که در سراسر کشور رده های مختلف بسیج کمک های مردمی را جمع آوری، سازماندهی و بسته بندی می کنند، آغاز شده و مقطع دوم کمک ها در دهه اول محرم انجام خواهد شد و مقطع سوم این کمک ها در دهه سوم صفر از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر انجام می شود.

,

در این بین ورزشکاران و خیرین باستانی کار میاندوآبی با الگوگرفتن از مولای متقیان، امام علی(ع)، ضمن پیوستن به نهضت #کمک_مومنانه از خیرین و ورزشکاران نیز خواستند با پیوستن به این نهضت، نیازمندان را در این ایام کرونایی فراموش نکنند.

,

مشق پهلوانی در رزمایش کمک مومنانه

, مشق پهلوانی در رزمایش کمک مومنانه, مشق پهلوانی در رزمایش کمک مومنانه,

کریم نوئی یکی از ورزشکاران پیشکسوت باستانی کار میاندوآبی به خبرنگار زرین خبر در این رابطه گفت: همه ما وظیفه داریم تا در این ایام که کرونا اقشار ضعیف را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است، به یاری نیازمندان بشتابیم.

,

این ورزشکار میاندوآبی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان یکی از ویژگی های امیرالمومنین(ع) است، افزود: ما نیز به عنوان یک ورزشکار باستانی کار که از مولای متقیان، امام علی(ع) الگو گرفته ایم؛ باید علی وار وارد میدان شویم و به یاری اقشار آسیب دیده از کرونا بشتابیم.

,

وی با تاکید بر اینکه به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و قطعا در راستای تحقق آن تلاش خواهیم کرد، اظهار کرد: از سوی دیگر دستگیری از نیازمندان از جمله نشانه های یک انسان مؤمن است و ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم که بیش از پیش هوای محرومان و نیازمندان جامعه را داشته باشیم.

,

نوئی تصریح کرد: ما ورزشکاران باستانی کار قطعا مشق پهلوانی را در این رزمایش کمک مومنانه به نمایش خواهیم گذاشت و هر کس هر آنچه در توان دارد به یاری نیازمندان می شتابیم.

,

همه وظیفه داریم با کمک مومنانه، همدلی خود را به نمایش بگذاریم

, همه وظیفه داریم با کمک مومنانه، همدلی خود را به نمایش بگذاریم, همه وظیفه داریم با کمک مومنانه، همدلی خود را به نمایش بگذاریم,

رمضان امیر تقوی از خیرین و پیشکسوتان ورزش میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن پیوستن به نهضت #کمک_مومنانه و دعوت از خیرین برای پیوستن به این پویش، گفت: همه وظیفه داریم با کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان؛ همدلی خود را به نمایش بگذاریم.

,

این باستانی کار میاندوآبی با بیان اینکه باید در این راستا با تمام قوا وارد میدان شویم، افزود: در این روزها قطعا برخی از اقشار جامعه، نیاز به کمک خیرین دارند که لازم است به آنها یاری برسانیم.

,

وی اظهار کرد: ان شالله در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز مانند مرحله اول؛ روحیه پهلوانی و اتحاد و کمک به همنوعان را نشان می دهیم.

,

به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا به یاری نیازمندان بشتابیم

, به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا به یاری نیازمندان بشتابیم, به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا به یاری نیازمندان بشتابیم,

علی اکبر خادم حسینی دیگر پیشکسوت باستانی کار میاندوآبی هم که دستی در کارهای خیر دارد، در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم تا به یاری نیازمندان بشتابیم.

,

وی افزود: کرونا سبب شده تا برخی از اقشار جامعه با مشکلات دو چندانی مواجه شوند که لازم است کسانی که دستی در کارهای خیر دارند، از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا با تهیه بسته های معیشتی و سایر کمک ها دستگیری کنیم.

,

این ورزشکار پیشکسوت میاندوآبی با بیان اینکه از همه ورزشکاران برای پیوستن به این نهضت کمک مومنانه دعوت می کند، اظهار کرد: ان شالله این همدلی و اتحادرا تا شکست ویروس منحوس کرونا ادامه خواهیم داد.

,

همانطور که در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مردم میاندوآب سنگ تمام گذاشتند، لازم است در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در شهرستان میاندوآب گام برداشته و ما نیز از همین تریبون از علاقمندان که می خواهند به این کمپین بپیوندند نیز دعوت می کنیم تا به صحنه بیایند تا بتوانیم دست نیازمندان را بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه