اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف محموله 2 میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال‌وبختیاری

کشف محموله 2 میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال‌وبختیاری
فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، سردار غلامعباس غلامزاده ، با اعلام این خبر، اظهار کرد : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان "لردگان"، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی طی عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه اتوبوس مشکوک به حمل کالای قاچاق را متوقف کردند.

ارشدترین مقام انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس، 179 عدد کره بادام زمینی، 18 دستگاه اتو، 6 دستگاه آبمیوه‌گیری، 5 دستگاه جاروبرقی، 6 دستگاه سرخ کن، 60 قوطی روغن مایع، 744 عدد بیسکویت، 8 دستگاه جاروشارژی، 138 بسته غلات صبحانه، 100 بسته حشره‌کش و قارچ‌کش همگی فاقد مدارک گمرکی به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و راننده اتوبوس دستگیر شد.

سردار "غلامزاده" با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال، با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه