اخبار داغ

بیگی‌نژاد در گفتگو با دانا:

بی اعتباری کارت سوخت دلیل شکایت نمایندگان از «زنگنه» است/نتیجه تصمیم وزارت نفت قطع رابطه ترکمنستان با ایران بود

بی اعتباری کارت سوخت دلیل شکایت نمایندگان از «زنگنه» است/نتیجه تصمیم وزارت نفت قطع رابطه ترکمنستان با ایران بود
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نتیجه تصمیم آقای زنگنه برای حذف کارت سوخت اتفاقات و آشوب هایی بود که بعد از افزایش قیمت بنزین در کشور به وجود آمد.
[

هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به شکایت نمایندگان از وزیر نفت به قوه قضائیه گفت: قرارداد توتال یکی از ایرادات وارد به نحوه مدیریت آقای زنگنه در راس یکی از مهترین وزارتخانه ها آن هم در شرایط تحریم های اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه توتال با پیگیری های خودمان آمد و ما می دانستیم که توتال در آن سو در زمین قطر مشغول به کار است افزود: اطلاعات را در اختیار این شرکت قرار دادیم، انها آمدند و بعد از مطالعه و بررسی های کامل از این سوی مخزن، رفتند آن سوی مخزن فعالیت های خود را ادامه دادند در حالی که به خاطر این اقدام نه خسارتی به ما پرداخت کرده و نه به وعده هایی که به ما داده بودند عمل کردند.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در این خصوص آقای زنگنه و مجموعه وزارت نفت عنوان می کردند که ما از توتال تعهد گرفتیم و آنها حتما در ایران می مانند ادامه داد: آنچه در ادامه اتفاق افتاد خلاف ادعای آقای زنگنه بود که باعث شد خسارت های سنگینی از حضور توتال در ایران به اقتصاد کشور وارد شود.

,

بیگی نژاد با اشاره به مسئله حذف کارت سوخت ادامه داد: استفاده از کارت سوخت یک مصوبه قانونی بود اما با تصمیم وزارت نفت 6 سال استفاده از آن کنسل شد. آقای زنگنه با کارت سوخت مخالف بودند و با وجود اعتراض بسیاری از نمایندگان نسبت به حذف آن آقای زنگنه به دغدغه مجلس گوش نکرد.

,

این نماینده مجلس گفت: نتیجه تصمیم آقای زنگنه برای حذف کارت سوخت اتفاقات و آشوب هایی بود که بعد از افزایش قیمت بنزین در کشور به وجود آمد. آقای زنگنه کارت سوخت را که مصوبه قانونی بود بی اعتبار کرد و همین عامل شکایت نمایندگان است.

,

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین یک شوک جدید اقتصادی به مردم بود ادامه داد: آقای زنگنه یک تصمیم بنزینی گرفت بدون در نظر گرفتن هیچ پشتوانه اجتماعی و روانشناسی و جامعه شناختی که حاصل آن آشوب های خیابانی بود.

,

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به قرارداد گازی ترکمنستان عنوان کرد: به خاطر اقدامات آقای زنگنه در این زمینه به کشور ما خسارت سنگینی وارد شد، ترکمنستان رابطه خود را با ما قطع کرد و مرزهایش را بست.

,

بیگی نژاد با بیان اینکه آقای زنگنه در زمینه های مختلف برای کشور خسارت های جبران ناپذیری به بار داشته گفت: نمایندگان مجلس یازدهم بر این باورند که هیچ مسئولی حق ندارد در دوره مسئولیت خود هرگونه که دوست دارد عمل کرده و هر خسارتی را به کشور تحمیل کند و پس از پایان دوره مسئولیت بدون هیچ پاسخگویی چندین سکه طلا هم به خاطر زحماتش هدیه بگیرد و خداحافظی کند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه