اخبار داغ

لبیک جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها به توصیه‌ای رهبر انقلاب؛

توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مؤمنانه

توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مؤمنانه
مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها از توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی بعد از توصیه اخیر رهبر انقلاب در بین نیازمندان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  "یک مسئله هم مسئلهٔ کمک مؤمنانه است. عدّه‌ای از مردم در این حوادث بِجِد آسیب دیدند؛ البتّه برای اغلب مردم از لحاظ کسب و کار و درآمد و زندگی و مانند اینها مشکلاتی پیدا شد لکن همه دچار آسیب‌های جدّی نشدند؛ امّا یک عدّه‌ای واقعاً دچار آسیب‌های جدّی شدند و مشکلات فراوانی برایشان پیش آمد. این را باید جبران کرد؛ چه کسی جبران کند؟ مردم. نمی‌شود همهٔ بار را بر دوش دولت گذاشت؛ البتّه مسئولین دولتی و شبه‌دولتی وظایفی دارند که باید انجام بدهند و انجام هم می‌دهند. ما مطّلعیم که دارند کار می‌کنند لکن اینها کافی نیست و بایستی عموم مردم همچنان که در آن جریان اوّلِ کمک مؤمنانه در آستانهٔ ماه رمضان وارد شدند و به معنای واقعی کلمه کمک کردند، باز هم همین [کار] انجام بگیرد."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بیانات رهبر انقلاب در روز عید قربان بود که بار دیگر حجت را برای بسیاری از خیرین و گروه‌های جهادی تمام کرد تا با تمام توان بار دیگر وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند.

,

یکی از این گروه‌ها جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها است که بلافاصله بعد از بیانات رهبر انقلاب وارد عمل شدند و درحالی‌که در 5 مرحله بالغ‌بر 400 میلیون تومان کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان داشتند، این بار نیز و در لبیک به ندای رهبری 2 هزار و پانصد بسته‌ای دیگر را برای کمک به نیازمندان تهیه و آماده و توزیع کردند.

,

, ,

محمد خامه یار مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ۵ مرحله تاکنون بسته‌های معیشتی را توزیع کرده بودیم اما با صحبت‌های روز جمعه رهبر انقلاب تصمیم گرفتیم که ۲ هزار و ۵۰۰ بسته دیگر را نیز توزیع کنیم.

,

وی ادامه داد: جمعیت علاوه بر قم در شهرهای مختلف به‌خصوص در استان‌های کرمانشاه، لرستان و سیستان بلوچستان که در سال‌های اخیر درگیر سیل بودند نیز برنامه‌های شاخصی را اجرا خواهد کرد به‌طوری‌که شنبه و هم‌زمان با عید غدیر برنامه‌ای در لرستان خواهیم داشت.

,

, ,

خامه یار افزود: کار خوبی که در مجموعه خدمت‌رسانی فاطمی‌ها داریم این است که علاوه بر بسته‌های معیشتی، بسته‌هایی لوازم‌التحریر را نیز قراردادیم که کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است.

وی ادامه داد: علاوه بر قم ما در سیستان و بلوچستان نیز اقدامات خوبی انجام دادیم به‌طوری‌که اخیراً یک محموله ده تنی از مواد غذایی توزیع کردیم.

,
,
,



خامه یار تصریح کرد: از ابتدای کرونا جمعیت در یاری‌رساندن به بیماران و کادر درمانی وارد عمل شد به‌طوری‌که تولید ماسک و گان بهداشتی را در دستور کار قراردادیم.

, ,
,
,

, ,

انتهای پیام/


 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه