اخبار داغ

در وب سایت رسمی بازی ها

برنامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام شد

برنامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اعلام شد
وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک، برنامه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را که با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد، منتشر کرد. بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، از روز سه‌شنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۰) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شود و روز یکشنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع شود، روز ۲۵ آگوست و در پارادوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان است که در ورزشگاه Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

, Shizuoka prefecture,

در روز نخست علاوه بر پارادوچرخه‌سواری، در رشته‌های پاراشنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، پاراتنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می‌شود و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

,

همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به وقت توکیو برگزار می‌شود، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، پاراتیراندازی، پارادوومیدانی و پارابدمینتون انجام خواهد شد.

,

مسابقات پاراوزنه‌برداری طی ۵ روز و در روزهای ۲۶ تا ۳۰ آگوست برگزار می‌شود. مسابقه وزن ۱۰۷+ کیلوگرم نیز بعدازظهر روز ۳۰ آگوست است. طی ۲ دوره اخیر همواره یکی از طلاهای کاروان ایران در این روز و به نام سیامند رحمان ثبت می‌شد و حالا بازی‌های پارالمپیک بدون حضور ملی‌پوش فقید کشورمان و قوی‌ترین پاراوزنه‌بردار دنیا برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه