اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد؛

راهیابی ۱۹۴ طرح دانش آموزی به بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی

راهیابی ۱۹۴ طرح دانش آموزی به بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی
سید محمد حبیب اللهی گفت: ۱۹۴ طرح از دانش آموزان کرمانی به مرحله استانی بیستمین و دومین جشنواره جوان خوارزمی راه یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سید محمد حبیب اللهی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در حاشیه بازدید از مرحله استانی جشنواره جوان خوارزمی که بصورت مجازی در مرکز پژوهش های علمی – آموزشی آموزش و پرروش استان در حال برگزاری است، گفت: ۵۰۸ دانش آموز در دبیرخانه استانی بیست ودومین جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام کرده اند که ۳۷۴ طرح به دبیرخانه استانی ارائه شده است که  از این تعداد  ۱۹۴ طرح برای دفاع انتخاب شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی اظهار کرد: دانش آموزان صاحب  ۱۹۴ طرح با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و مجازی از طرح های خود دفاع می کنند.

,

حبیب اللهی با اشاره به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد: طرح های ارسالی به جشواره جوان خوارزمی نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

,

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از لحاظ تعداد طرح های ارسالی به جشنواره استانی شهرستان های بم با ارسال ۴۱ طرح، شهربابک  با ارسال ۲۲ طرح و بردسیر با ارسال ۲۱ طرح به ترتیب در رتبه های اول تا سوم استان هستند.

,

سید محمد حبیب اللهی افزود: ادارات آموزش و پرورش نوق، منوجان و ریگان نیز از نظر ارسال طرح در پایین ترین رتبه استان قرار دارند.

,

وی با بیان اینکه بیشترین طرح های ارائه شده با ارائه ۶۶ طرح در گروه علمی زبان و ادبیات فارسی هستند گفت: علوم زیستی و پزشکی با ۵۰ طرح و مکانیک با ۴۲ طرح در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه