اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد؛

مدارس جنوب کرمان رکورددار گرمایش با بخاری نفتی

مدارس جنوب کرمان رکورددار گرمایش با بخاری نفتی
سید محمد واعظی نژاد گفت: شهرستان رودبار جنوب بیشترین آمار کلاس درس بخاری نفتی را دارد و دومین شهرستان با بیشترین مدارس خیری در استان کرمان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با محمد شیرازی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: با ابلاغ اعتبارات سال ۹۹ بالغ بر ۴ هزار بخاری نفتی جمع آوری خواهد شد که بیش از ۱۸۰۰ کلاس با بخاری نفتی در جنوب استان کرمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

واعظی نژاد با اشاره به اینکه به زودی ساخت مدرسه خیری ۶ کلاسه دیگری در شهرستان رودبار جنوب آغاز می شود، گفت: به همت خیر نیکوکار آقای سید امیر بارانی بهبهانی در روستای نازدشت شهرستان رودبار جنوب مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای آموزشی ۴۹۵ متر مربع برای دانش آموزان این روستا ساخته می شود.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از انجام تعمیرات مناطق سیل زده خبر داد و تصریح کرد: بیشترین تعداد مدارس سیل زده در شهرستان رودبار جنوب وجود دارد که با تعمیر مدارس سیل زده این مدارس مقاوم سازی، بازسازی و بهسازی می شوند و مثل روز اول به صورت یک مدرسه استاندارد و ایمن تحویل آموزش و پرورش می شود.

,

واعظی نژاد در ادامه به تامین و توزیع تجهیزات در شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که در شهرستان رودبار جنوب توزیع می شود با توجه به مصرف انرژی که دارند نیاز است آموزش و پرورش بحث تامین برق مدارس را پیگیری نماید تا از تجهیزات به نحو احسن استفاده شود و از هدر رفت پول بیت‌المال جلوگیری به عمل آید.

,

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه شهرستان رودبار جنوب پس از سیرجان بیشترین مدارس خیری را در استان دارد،اظهار کرد: به زودی با برگزاری مناقصه تجهیزات مدارس خیری این شهرستان نیز خریداری و توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه