اخبار داغ

تغییر در راس ذوب آهن؛

جایگزین دقیقه 90 آذری فصل را به پایان نبرد/ آقای سخنگو فعلاً سرپرست باشگاه ذوب آهن

جایگزین دقیقه 90 آذری فصل را به پایان نبرد/ آقای سخنگو فعلاً سرپرست باشگاه ذوب آهن
بعد از اینکه در ابتدای فصل در دقیقه 90 جواد محمدی جایگزین سعید آذری شد؛ آنقدر اتفاقات عجیب در باشگاه ذوب آهن افتاد تا بالاخره محمدی لیگ نوزدهم را در صندلی ریاست این باشگاه به پایان نرساند و برکنار شود؛ احمد جمشیدی که پیش از این سخنگوی باشگاه بود موقتا سرپرست باشگاه ذوب آهن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از اینکه در ابتدای فصل در دقیقه 90  جواد محمدی جایگزین سعید آذری شد؛ آنقدر اتفاقات عجیب در باشگاه ذوب آهن افتاد تا بالاخره محمدی لیگ نوزدهم را در صندلی ریاست این باشگاه به پایان نرساند و برکنار شود؛ احمد جمشیدی که پیش از این سخنگوی باشگاه بود موقتا سرپرست باشگاه ذوب آهن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این در حالی است که تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ فانوس به دست شده و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند و در حالی که کمتر کسی این جایگاه را برای این تیم متصور می شد؛ حال آرزوها فقط برای ماندن در لیگ برای این تیم پر افتخار آسیا باشد.

,

*بیماری مانع فعالیت جواد محمدی

, بیماری مانع فعالیت جواد محمدی,

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با توجه به اینکه جواد محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن کسالتی دارد و از بیماری رنج می برد، نتواستند به کار خود ادامه بدهند.

, صاحب نیوز,

سرپرست جدید باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: امروز با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و بعد از جلسه ای که گرفته شد، بحث و تبادل نظر انجام گرفت و بنده به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدم.

,

جمشیدی جواب سوال خبرنگار صاحب نیوز برای برنامه باشگاه برای برون رفت از وضعیت فعلی تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن را به زمان دیگری موکول کرد.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ جواد محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن که از ابتدای فصل نوزدهم انتخاب شده بود، به این ترتیب کنار گذاشته شد و احمد جمشیدی که قبلا به عنوان سخنگوی باشگاه فعالیت داشت به عنوان سرپرست جدید باشگاه انتخاب شد.

,

جمشیدی عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن است و قبل از این نیز به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و مدیر کل اسبق امور اجتماعی استانداری اصفهان فعالیت داشته است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه