اخبار داغ

دوقلوهای ورزشکار ایلامی:

کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است

کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است
جلیل و خلیل ناصری دو ورزشکار ایلامی در خصوص برنامه کمک مومنانه گفتند این کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایلام بیدار، جلیل و خلیل ناصری دوقلوهای ورزشکار هلیلانی هستند که افتخارات زیادی را در سطح ملی وحتی بین المللی برای ایران واستان ایلام کسب کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایلام بیدار, ایلام بیدار,

این دو ورزشکار از محروم ترین مناطق ایلام توانسته اند با تلاش وکوشش به قله های بالای موفقیت دست پیدا کنند.

,

جلیل ناصری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:در حال آماده سازی برای مسابقات کشوری وبین المللی هستیم تا در صورتی برگزاری مسابقات بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت:ویروس کرونا باعث آسیب زدن به کسب و کار مردم واز طرفی تهدید جان مردم شده است که امیدواریم هرچه زودتر این ویروس از جامعه پاکسازی شود.

,
,
,

ناصری خاطرنشان کرد:جامعه ورزش از این ویروس هم متضرر شده و بسیاری از مسابقات برگزار نمی شود که امیدواریم با توجه به شرایط این ویروس تمهیداتی برای مسابقات اندیشیده شود.

,

این ورزشکار هلیلانی خاطرنشان کرد: دراین شرایط کمک به هم نوع خدمت به مردم است زیرا عده ای زیادی از ویروس کرونا آسیب دیده اند.

,

وی یادآور شد: کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است که دراین شرایط یه یاد کسانی باشیم که وضعیت معیشتی خوبی ندارند.

,

خلیل ناصری هم در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با توجه به اینکه درمناطق محروم استان بوده ایم می دانیم که محرومیت چه مشکلاتی برای خانواره ها دارد.

,

وی افزود:دراین شرایط همه گیری ویروس کرونا بسیاری از مشاغل قطعا آسیب دیده ودر معیشت خود مشکل پیدا کرده اندکه دراین شرایط یه یاداین افراد بودن خدمت بزرگی است.

,

ناصری تصریح کرد: کمک های مومنانه امر خداپسندانه وخدمت بزرگی به کسانی که دراین شرایط در معیشت خود دچار مشکل هستند.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه