اخبار داغ

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برخورد قاطع پلیس با عوامل نزاع خیابانی یاسوج

برخورد قاطع پلیس با عوامل نزاع خیابانی یاسوج
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی عوامل نزاع روز گذشته در شهر یاسوج خبر داد و تاکید کرد : برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا در انتظار این افراد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس: روز گذشته  درگیری در یکی از مناطق شهر یاسوج به وقوع پیوست و از ساعتی پیش کلیپ این درگیری در فضای مجازی منتشر شد که سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان در این رابطه به خبرنگار ما با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استانهای امن کشور است گفت : افراد حاضر در نزاع روز گذشته در شهر یاسوج شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی با این افراد به شدت برخورد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت : در همه جای کشور نزاع وجود دارد اما می توان تاکید کرد استان در شاخص های امنیتی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

,

سردار انصاری با اشاره به اینکه برخورد قاطع و جدی با شرارتها و نزاع های خیابانی و دسته جمعی از اولویت های ناجا در استان است از برخورد قاطع و جدی پلیس با این عوامل خبر داد.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به انتشار کلیپ این نزاع در فضای مجازی گفت :دامن زدن به چنین موضوعاتی و نشر چنین فیلم هایی مردم را نگران می کند و  مردم احساس می کنند که عده ای به امنیت آنها صدمه وارد می کنند.

,

وی تاکید کرد:هر کس بخواهد به این قضایا دامن بزند باید پاسخگو باشد و احتمال اینکه سراغ چنین افرادی هم برویم، زیاد است.

,

سردار انصاری با بیان اینکه اختلاف های قبلی بین افراد وجود داشته و از افراد سابقه دار هستند گفت : برخورد قاطع پلیس در انتظاراین افراد است.

,

گفتنی است انتشار این کلیپ در فضای مجازی می تواند چهره زشت و خشنی از استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر نقاط کشور نشان دهد و قطعا بر روی مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان تاثیرگذار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه