اخبار داغ

چهره کهگیلویه و بویراحمد را به خاطر بازدید و لایک اینستاگرامی زشت نکنیم

چهره کهگیلویه و بویراحمد را به خاطر بازدید و لایک اینستاگرامی زشت نکنیم
برخی افراد که تنها به دنبال بازدید در اینستاگرام هستند از عواقب کاری که می کنند اگاهی ندارند و کمک بزرگی به زشت نشان دادن چهره استان کهگیلویه و بویراحمد می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس وقوع اتفاقات تلخ و شیرین در هر نقطه ای از جهان غیرقابل انکار است و این اتفاقات گاهی در سکوت خبری و گاهی نیز کوچکترین اتفاقات آن چنان توسط رسانه ها و برخی خبرنگاران بزرگ می شوند که مسائل زیادی را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

برخی افراد و گاها رسانه ها در انعکاس اخبار تنها نکات منفی را برجسته سازی می کنند و این موضوع زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که به جنبه های مثبت کارها توجهی نمی شود لذا با توجه به اینکه امروز جامعه نیازمند تزریق انرژی مثبت و داشتن روحیه بالا است، انتشار چنین خبرهایی می تواند وجهه نامناسبی از استان را نشان دهد.

,

 

,

یکی از دلایل ایجاد حس منفی نسبت به کهگیلویه و بویراحمد، رسانه هایی رسمی و غیررسمی مانند صفحات اینستاگرامی هستند که همیشه سعی در برجسته کردن نقاط ضعف یک شهر و قوم و استان دارند.

,

 

,

روز گذشته  درگیری در یکی از مناطق شهر یاسوج به وقوع پیوست و از ساعتی پیش کلیپ این درگیری در فضای مجازی منتشر شد.

,

 

,

انتشار این کلیپ در فضای مجازی می تواند چهره زشت و خشنی از استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر نقاط کشور نشان دهد و قطعا بر روی مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان تاثیرگذار خواهد بود.

,

 

,

در چنین مواقعی کسانی هستند که برای دیده شدن در فضای مجازی به انتشار بدون تفکر چنین فیلم هایی می پردازند و از عواقب آن آگاهی ندارند لذا بهتر است از انتشار چنین فیلم هایی به شدت پرهیز شود.

,

این افراد که تنها به دنبال بازدید در اینستاگرام هستند از عواقب کاری که می کنند اگاهی ندارند و کمک بزرگی به زشت نشان دادن چهره استان کهگیلویه و بویراحمد می کنند این در حالی است که ضریب امنیت در این استان نسبت به دیگر نقاط کشور بالاتر بوده و مسئولان کشوری نیز بر آن صحه می گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه