اخبار داغ

در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه صورت گرفت؛

کمک ۱۵ میلیاردی خیرین برای تعمیر ۱۵ منزل مسکونی در بهار

کمک ۱۵ میلیاردی خیرین برای تعمیر ۱۵ منزل مسکونی در بهار
سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بهار اجرا شد که کمک ۱۵ میلیاردی خیرین برای تعمیر ۱۵ منزل مسکونی در این شهرستان از جمله برنامه های شاخص این رزمایش بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ امروز سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهر بهار اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

این رزمایش با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرماندهی سپاه ناحیه بهار و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد و تعدادی از لوازم و کمک های مومنانه مردم شهرستان بهار به دست نیازمندان رسید.

,

فرمانده سپاه ناحیه بهار در این رزمایش به شرایط سخت کرونایی در کشور اشاره کرد و گفت: شرایط کشور اکنون به گونه ای است که مشکلات زیادی از جمله مشکلات اقتصادی برای خیلی از خانواده ها به وجود آمده است، به همین دلیل ما نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین در جهت کمک به نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا دست به کار شده و اقدام به تهیه و تحویل بسته های کمکی به افراد آسیب دیده کرده ایم.

,

مهدی هندی در ادامه به بیان اقدامات سپاه ناحیه بهار در راستای خدمت رسانی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا و سیل سال گذشته اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل سال ۹۸ تعداد ۵۰ بسته لوازم خانگی همچون یخچال، فرش و اجاق گاز به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال تهیه کرده و در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته شده است.

,

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث و تعمیر منازل مسکونی نیازمندان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه ۱۵ باب منزل مسکونی با اعتباری بیش از یک و نیم میلیارد تومان در نقاط گوناگون شهرستان احداث شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه بهار همچنین ادامه داد: در همین راستا ۴۵ منزل مسکونی نیازمند شناسایی شده و اقدام به تعمیر آن کرده‌ایم که این کار مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

,

وی همچنین از توزیع ۶۰ بن خرید لباس به ارزش هر بن ۲۰۰ هزار تومان و همچنین تهیه و توزیع ۱۸۰ بسته کامل لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور و آمادگی خانواده ها برای خرید لباس و لوازم التحریر برای دانش آموزان اقدام به توزیع بسته های لوازم التحریر و بن خرید لباس بین آنها کرده ایم تا خانواده ها با فراغ بال بیشتری بتوانند خانواده اشان را کنترل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه