اخبار داغ

نماینده سازمان بهداشت جهانی:

توانایی و اتکای داخلی ایران در تولید تجهیزات پزشکی و دارو قابل ستایش است

توانایی و اتکای داخلی ایران در تولید تجهیزات پزشکی و دارو قابل ستایش است
کریستف هملمن با بیان اینکه معرفی اصول فاصله‌گذاری اجتماعی در مشاغل توسط ایران، مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت، گفت: توانایی ایران و اتکای داخلی آن در تولید تجهیزات پزشکی و دارو، قبل و پس از شیوع کرونا قابل ستایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نشست خبری کمیته اطلاع رسانی کرونای همدان باحضور نماینده سازمان بهداشت جهانی در استانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این نشست کریستف هملمن، نماینده سازمان بهداشت جهانی با بیان اینکه درس‌های زیادی از ایران در کنترل بیماری کرونا آموختیم که یک نمونه آن رعایت فاصله گذاری بود، اظهار کرد: مردم همچنان باید فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک را جدی بگیرند.

,

وی افزود: هماهنگی مجموعه ها ، تولیدماسک و تجهیزات پزشکی استان همدان امیدوارکننده است که می تواند یک کار الگویی باشد.

,

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ادامه بیان کرد: معرفی اصول فاصله‌گذاری اجتماعی در مشاغل در ایران، مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت.

,

وی خاطرنشان کرد: توانایی ایران و اتکای داخلی آن در تولید تجهیزات پزشکی و دارو، قبل از شیوع کرونا و چه پس از شیوع کرونا قابل ستایش است.

,

هملمن با بیان اینکه ایران با اتکا به توانایی و تولید داخلی خود، توانست تجیهزات حفاظت شخصی را تولید ‌کند، عنوان کرد: در ابتدای شیوع بیماری در بسیاری از کشورها، با کمبود تجهیزات پزشکی روبه‌رو بودیم که به تدریج حل شد.

,

نماینده سازمان بهداشت جهانی ادامه داد: کادر بهداشت و درمان در سراسر جهان فداکارانه اقدام کردند و سلامتی را به مردم هدیه دادند.

,

وی افزود: خطر کرونا همچنان وجود دارد و خیلی از کشورها در شرایط قرمز هستند، نباید فکر کرد که شرایط عادی است.

,

هملمن خاطر نشان کرد: کمیته ای در سازمان بهداشت جهانی از کشورهای عضو سازمان ملل در جهت تولید و توزیع واکسن کرونا تشکیل و در حال فعالیت است که ایران نیز عضو این کمیته است.

,

نماینده سازمان بهداشت جهانی با بیان اینکه هماهنگی مجموعه ها ، تولیدماسک و تجهیزات پزشکی استان همدان امیدوارکننده است که می تواند یک کار الگویی باشد، گفت: اجرای خوب فاصله گذاری اجتماعی در ایران یک کار الگویی برای سازمان بهداشت جهانی است.

,

هملمن در پایان از درگذشت مرحوم مهدی کاشی خبرنگار فعال استان همدان به علت بیماری کرونا اظهار تأسف کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه