اخبار داغ

برگزاری دومین دوره مسابقات مجازی کاتا و لیگ مجازی کاتای کشور

برگزاری دومین دوره مسابقات مجازی کاتا و لیگ مجازی کاتای کشور
دومین دوره مسابقات مجازی کاتا کشور برای سبک‌های آزاد و لیگ مجازی کاتا کشور برای سبک‌های کنترلی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته قصد دارد دومین دوره مسابقات مجازی کاتا کشور در دو بخش بانوان و آقایان را برای سبک‌های آزاد و همچنین اولین دوره مسابقات لیگ مجازی کاتا کشور در دو بخش بانوان و آقایان را برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دومین دوره مسابقات کاتا مجازی کشور در راستای ترغیب و جذب حداکثری جامعه بزرگ کاراته غیر کنترلی در دو بخش بانوان و آقایان و تمامی رده های سنی (خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش کمربند زیر قهوه ای - مشکی و قهوه ای - مشکی برگزار میشود.
,
همچنین قرار است اولین دوره مسابقات لیگ مجازی کاتا کشور تحت عنوان جام مدافعین سلامت در دو بخش بانوان و آقایان، در چهار رده سنی (خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان) و سه گروه کمربندی (قهوه ای ، مشکی / سبز، آبی، بنفش / سفید، زرد، نارنجی ) برگزار شود.
,
طبق اعلام سازمان لیگ ترکیب هر تیم در هر یک از لیگ ها متشکل از ۳ کاتارو انفرادی میباشد که در هر دور ۳ کاتارو بر اساس ارنج ارسالی مربی، کاتا معرفی شده را اجرا و ارسال میکنند. حداقل تعداد اعضا یک تیم ۲ و حداکثر آن ۶ نفر میباشد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه