اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس:

ادبیات‌ و برخورد‌ها با مجلس یازدهم طبیعی نیست

ادبیات‌ و برخورد‌ها با مجلس یازدهم طبیعی نیست
زنگنه گفت: نوع ادبیات‌ و برخورد‌ها با مجلس طبیعی نیست و نباید از ادبیات دشمن استفاده کرد چرا که امروز هجمه به مجلس به منزله هجمه به امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب است، لذا نیازمند مراقبت‌های بیشتری هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: در عملکرد مجلس شورای اسلامی ممکن است ایراداتی باشد و خیلی از اظهار نظرهای نمایندگان در حوزه های مختلف نقدهای برآن وارد باشد و قطعا برخی طرح ها موافقان و مخالفانی دارد، این طبیعی و ماهیت مجلس شورای اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: حتی ممکن است انتصابی در مجلس صورت بگیرد و عده ای به آن نقد داشته باشند و این طبیعی است و ماهیت مجلس نیز همین است و نشانه بلوغ سیاسی جامعه را می رساند.

,

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رهبری گاهی از جریان نفوذ سخن می گویند، جریان نفوذ جریانی است که نمی توان براحتی تشخیص داد و به فرموده امیر المومنین علیه السلام مانند راه رفتن مورچه ای در شب تاریک است و تشخیص آن مشکل است.

,

زنگنه بیان کرد: مجلس امروز بعنوان نماد امید و انتظار مردم است و اکنون باید تامل کنیم که این نقدها برای عملکرد مجلس است یا جریانی است که می خواهد ماهیت مجلس یازدهم را زیر سوال ببرد.

,

وی اظهار داشت: انچه که یک جریان رسانه ای و پشت پرده نشان می دهد زیر سوال بردن مجلس یازدهم است، بعنوان مثال مجلس طرحی بعنوان قیر رایگان را مطرح کرده، لذا ما ندیدیم کسی متن طرح را نقد کنند یا مثلا بگویند بند دوم ان ایراد دارد و فقط مجلس و نمایندگان را رانت خوار و قیر خوار می خوانند در حالی که این نمایندگان تازه وارد مجلس شدند و این برچسب ها به آنها نمی چسبد.

,

محسن زنگنه گفت: برخی ادبیات ها و برخورد‌ها با مجلس طبیعی نیست و نباید از ادبیات دشمن استفاده کرد چرا که امروز هجمه به مجلس به منزله هجمه به امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب است، لذا نیازمند مراقبت های بیشتری هستیم.

,

نماینده مردم تربت حیدریه اظهار کرد: این مراقبت ها ابتدا باید از نمایندگان مجلس شروع شود که بر رفتار و گفتار و عملکردشان  و در ادامه جریان رسانه ای انقلاب نیز مراقبت کنند که به بهانه عدالتخواهی، مطالبه گری و شفافیت که همه این موارد محترم است اصل مجلس و حفاظت از نظام و انقلاب زیر سوال نبرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه