اخبار داغ

مسئول سازندگی سپاه هرمزگان خبرداد:

توزیع ۵۰ هزار بسته حمایتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌ مومنانه هرمزگان

توزیع ۵۰ هزار بسته حمایتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌ مومنانه هرمزگان
باوقار گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۵۰هزار بسته حمایتی در قالب کمک‌های مومنانه بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد:مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط همه ارگان‌ها مختلف از جمله پایگاه‌های بسیج،ستادفرمان امام (ره)، کمیته امداد،گروه‌های جهادی، ستاد‌های نماز جمعه و خیرین از عید قربان اغاز شده و تاعید غدیر ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲۰هزار قطعه مرغ توزیع شده است،عنوان کرد: در حال حاظر مشغول آماده سازی هزار بسته لباس و لوازم التحریر توسط کارگاه های بسیج سازندگی استان برای دانش آموزان بی بضاعت ابتدای و راهنمایی هستیم.

,

وی افزود: در این مرحله از رزمایش سراسری کمک مومنانه، خانواده‌های آسیب‌دیده ازکرونا شناسایی شدند و بسته‌های حمایتی با تکریم و احترام درب منازل به این افراد تقدیم می شود.

,

باوقار با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰۰هزار ماسک در سطح استان توزیع شده است گفت: این اقلام بهداشتی توسط ۸۰گارگاه تولیدی ماسک و اقلام بهداشتی گروه های جهادی تولید می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: رویکرد این مرحله از رزمایش صرفا توزیع اقلام غذای نیست و حمایت از مشاغل خانگی یکی از برنامه های مهم این مرحله می باشد.

,

باوقار تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی به این مرحله از رزمایش واریز شده و بنا داریم این پول راصرف پرداخت بدهکاری های مردم از جمله بدهی ها در سطح سوپرماکت محله و کرایه خانه ها کنیم.

,

وی تصریح کرد: این رزمایش مختص به روزهای کرونایی نیست و بنا بر این است که در ایام خاص و در بحران ها یاری رسان نیازمندان باشد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع)خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه دهه امامت و ولایت ۱۵مرداد ماه ۹۹ با حضورمسولین استانی برگزارمی گردد که این مراسم بصورت زنده از شبکه استانی و کشوری پخش می شود.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه