اخبار داغ

شهردار کرمانشاه:

وضعیت حمل بار در کرمانشاه ساماندهی می شود

وضعیت حمل بار در کرمانشاه ساماندهی می شود
سعید طلوعی, شهردار کرمانشاه از ساماندهی وضعیت حمل بار در این کلان‌شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سعید طلوعی امروز سه شنبه در حاشیه افتتاح سازمان حمل بار شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: برای بهبود سرعت و کیفیت خدمات دهی از هر گونه اقدامی استفاده خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه در کرمانشاه سازمان حمل و نقل بار نداشتیم و بحث نظم و انضباط در حمل بار چه درون شهری و چه برون شهری زیرساختی نداشت لذا هر شرکتی بر اساس سلایق داخلی اقدام به حمل بار می کرد.

وی خاطر نشان کرد: اما با افتتاح سازمان حمل بار شهرداری کرمانشاه، ساماندهی و بهبود وضعیت حمل بار به منظور بهره وری از امکانات موجود شکل خواهد گرفت و مدیریت مناسب در این راستا باعث افزایش کارآیی اقتصادی شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد بود.

طلوعی گفت: قوانین و آئین نامه های اختصاصی حمل و نقل درون شهری، تلاش جدی به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در جابجایی ایمن بار و کالا از اهداف سازمان حمل بار است.

شهردار کرمانشاه بیان داشت: همچنین یکپارچه سازی و هماهنگ کردن خدمات جابجایی جهت دست یافتن به حمل بار پایدار و امکان دسترسی برای همه اقشار جامعه فراهم است.

طلوعی ادامه داد: از این تاریخ به بعد خودروها مجوز لازم جهت حمل بار را از این سازمان دریافت می کنند و تعرفه هرگونه حمل بار نیز مشخص است و به این ترتیب شاهد گرانی در حمل بار نخواهیم بود و افرادی که در خصوص حمل و نقل هرگونه شکایتی دارند می توانند به این سازمان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این طرح اشتغالزایی خوبی به دنبال خواهد داشت، گفت: برای این ساختمان ۲ میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه