اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اعطا می‌شود/۹۳۰ زوج در صف کمک هزینه جهیزیه

تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اعطا می‌شود/۹۳۰ زوج در صف کمک هزینه جهیزیه
محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۱۵ میلیون تومان تسهیلات کمک هزینه خرید جهیزیه بدون سود و کارمزد به زوجین تحت حمایت کمیته امداد لرستان پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرافلاک، جاسم محمدی فارسانی اظهار داشت: سال گذشته پنج میلیون تومان وام بلاعوض به زوجین تحت حمایت پرداخت شد و امسال به دلیل کاهش اعتبارات کمیته امداد در بودجه سال ۹۹، مبلغی را به صورت بلاعوض  و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات بدون سود و کارمزد با اقساط هفت ساله از صندوق امداد ولایت به زوجین اعطا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک، ,

وی با اشاره به تامین کمک هزینه جهیزیه دختران و هدیه ازدواج پسران به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات کمیته امداد افزود: سال گذشته سه هزار و ۱۸۱ کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت کردیم که بخش عمده آن از محل اعتبارات دولتی بوده ولی امسال با کم شدن اعتبارات امداد، شرایط متفاوتی پیش آمد.

,

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به پرداخت ۱۰۰ کمک هزینه جهیزیه از ابتدای امسال تا کنون عنوان کرد : ۹۳۰ زوج در صف اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه هستند که از این تعداد، ۴۵۰ نفر وارد چرخه معرفی به صندوق امداد ولایت  شده اند و امیدواریم تا دوماه آینده این تسهیلات را دریافت کنند.

,

وی تصریح کرد : حدود ۲۸ هزار حامی در سطح استان ایتام تحت پوشش کمیته را تا رسیدن به سن ازدواج حمایت می کنند.

,

فارسانی با اشاره به کمک ۱۴ میلیاردی خیران خارج استان درسیل ۹۸ خاطرنشان کرد: این خیران در جریان سیل نقش فعالی داشتند که با رایزنی با آنها سعی می کنیم برای مشارکت درامور دیگر، از جمله تهیه جهیزیه نیز از طرفیت آن ها استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه