اخبار داغ

دیدار عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ناشنوایان

دیدار عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ناشنوایان
علیپور نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوشنبه 13 مرداد ماه) از فدراسیون ناشنوایان بازدید و با مهران تیشه گران ، رئیس فدراسیون ناشنوایان دیدار و گفت وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیپور نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوشنبه 13 مرداد ماه) از فدراسیون ناشنوایان بازدید و با مهران تیشه گران ، رئیس فدراسیون ناشنوایان دیدار و گفت وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این دیدار علیپور با اشاره به اینکه فدراسیون ناشنوایان توانسته در حوزه قهرمانی و همگانی عملکرد مثبتی داشته باشد گفت: ورزشکاران این فدراسیون با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی توانستند رشد و پیشرفت چشمگیری داشته و جایگاه بالاتری نسبت به گذشته داشته باشند. 
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت فدراسیون ناشنوایان، اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم گام موثری در پیشبرد اهداف ورزش های ناشنوایان برداریم و از اقدامات فدراسیون ناشنوایان استقبال و قدردانی می کنیم.
,
 
,
مهران تیشه گران نیز ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به دکتر علیپور گفت: خوشبختانه  در این مدت اتفاقات مثبت و اقدامات قابل توجهی در زمینه توسعه و رشد ورزش ناشنوایان ناشنوایان صورت گرفته و انشالله ، امیدوار هستیم با حمایت های بیشتر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، ورزش ناشنوایان را به جایگاه بالاتری که شایسته آن است برسانیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه