اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود مطرح کرد:

توزیع بسته های معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه بین نیازمندان جوانرودی

توزیع بسته های معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه بین نیازمندان جوانرودی
سرهنگ ابوذر انوری, فرمانده سپاه ناحیه جوانرود از توزیع بسته های معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه بین نیازمندان جوانرودی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی (کمک های مومنانه) از عید قربان تا عید غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور امام جمعه ،فرمانده سپاه ناحیه جوانرود و جمعی از مسئولان در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد.

سرهنگ ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این آیین با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه 3 هزار و دویست و چهل بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است، گفت: مرحله دوم این رزمایش نیز در سه مرحله از عیدقربان تا عید غدیر، دهه اول ماه محرم وم اواخر ماه صفر برگزارمی شود.

این مسئول تصری کرد: در این مرحله عید قربان تا عید غدیر 380 بسته بین نیازمندانی که بیشترین آسیب را در زمان شیوع ویروس کرونا دیده اند توسط گروه های جهادی پایگاههای مقاومت سپاه ناحیه جوانرود توزیع می شود.

وی ارزش هر بسته معیشتی را 250 هزار تومان عنوان کرد و افزود: این کمک ها توسط ادارات و نهادها ، خیرین و حمایت و پشتیبانی بسبج سازندگی استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه جوانرود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای استمرار کمک های مومنانه گفت : این کمک ها می تواند محبت و جلوه ای از جاذبه های قلبی و انسانی را درمیان مسلمانان به وجود آورد.

وی افزود: کمک های مومنانه از سوی دیگر تشویقی برای سایر مسلمانان است تا در کارهای خیر و خداپسندانه از همدیگر سبقت بگیرند که خداوند متعال کار خیر هیچ کسی را ضایع نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه