اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سرپل ذهاب/ دستگیری 24 معتاد متجاهر

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سرپل ذهاب/ دستگیری 24 معتاد متجاهر
سرهنگ منوچهر رضایی, فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا 24 معتاد متجاهر دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ منوچهر رضایی در گفتگو با بازی دراز اظهار داشت: مامورین پلیس انتظامی شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه طرح امنیت محله محور را پس از شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده  به اجرا درآوردند.

وی افزود : پلیس مواد مخدر شهرستان دراین راستا ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان و با همکاری سایر واحدهای انتظامی به مرحله نسبت به پاکسازی مناطق مختلف شهر اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی در اجرای این طرح یک روزه موفق به دستگیری ۲۴ نفر معتاد متجاهر در سطح شهرستان شده و از آنان بیش از ۱۷۹ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

وی با بیان اینکه معتادین جمع آوری شده  برابر ماده ۱۶ تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند، عنوان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و در این راستا پلیس به صورت جدی با افراد هنجارشکن برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

سرهنگ رضایی از همشهریان عزیز درخواست می شود که در این راستا همکاری لازم و مستمر را با پلیس داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه