اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبرداد

سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در قزوین

سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در قزوین
حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۷ سرمایه‌گذار خارجی با سرمایه گذاری ۴۷۰ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: ۱۷ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین شامل شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا، حکیمیه و حیدریه به فعالیت می‌پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی یادآور شد: سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک‌های صنعتی قزوین از کشورهای آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، کره جنوبی، هندوستان، ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان هستند.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها تصریح کرد: بالغ بر ۴۷۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری این واحدهای تولیدی و طرح‌های صنعتی است که با اشتغال یک هزار و ۸۶۹ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده‌اند.

,

خانپور افزود: از این تعداد ۱۲ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده و مابقی در مرحله نصب سوله، دیوارکشی و تخصیص زمین است که ۱۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین، ۵ واحد در شهرک صنعتی لیا، یک واحد در شهرک حیدریه و یک واحد در شهرک صنعتی حکیمیه مستقر هستند.

,

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان، محصولات تولیدی این شرکت‌ها را ماشین لباس‌شوئی و ظرفشویی، بطری از پلی اتیلن، سیلیکات سدیم، فولی خودرو، مواد پلی‌اورتان، مواد اولیه داروهای شیمیایی، داس و درگز، محصولات بتنی، پارچه و پرده توری، پیستون خودرو، تسمه خودرو، ورق کارتن چندلا، شیر استریلیزه و پنیر سفید ایرانی، ورق‌های فشرده چوبی با روکش پی وی سی، تصفیه روغن، قیر و گریس برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه